Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Transformerad till en gammal soffa!

Senaste tillskottet i klänningsfabriken.
Rent sömnadsmässigt blev den bra men jag känner mig inte helt bekväm i denna kreation...
Denna modell gör sig nog bäst i tuffare/argare tyger för att vara lite cool.
Nu känner jag mig mest som en romantisk soffa.

Men som alltid...fan vad kul det är att sy!
Jag får helt enkelt tåla lite töntiga klänningar :-)
Sonen A tyckte inte jag skulle gå ut i denna medan JR diplomatiskt sa att den var den sötaste jag sytt!
JR sade i dag att det var bra att jag är så liten för då behöver man inte backa så långt när man ska ta kort på mig :-)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men, den var ju ursöt! Den där kan du ha på massor av sommargrillningar ju. :) Helt perfekt i längd också. Vaddå inte gå ut i???

Kram!

2012-05-22 @ 08:26:51
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mia

Så söt! Hur många klänningar har du sytt nu? Blir snart till att öppna butik. Kul att du hittat dig ett "eget" intresse. Vi kanske skulle ha gammeldags syjunta när killarna gasar.

Kram

2012-05-22 @ 12:57:05
Postat av: Mor

Tja "Soffan"!

Läget?

Ni kan inte ana vad det åskade här i natt-morse!

Regnade 12 mm på en liten stund.Kissen som varit ute under åskovädret kom in i morse vid 7-tiden och har legat sen dess i 12 timmar snart.....

2012-05-22 @ 18:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0