Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Pimpad?

Dock inget större resultat tyvärr, man ser helt enkelt ut som man ser ut... ( jag blir bara mer och mer lik Joey Tempest i håret med åren tycker jag.... men det kanske ändå är bättre än att vara lik Anna Book... vad vet jag? Svårt val... Anna både dansar och sjunger väl bättre än Joey? Svårbedömt.)
(Jo, det där med vad Rouge-borstar är gjort av... äkta hår eller tagel? Jag tror man kan använda mitt och du vet ej skillnaden! Jag.. gammal märr???)
.
Före....            Efter......       Årets första studsmattekort!
Ja är inte så bra på att plåta mig själv, gillar bättre att plåta andra, det är både lättare rent tekniskt och motivet är alltid bättre! Det här motivet har i varje fall en ganska vacker innsida tycker jag själv åtminstone! ( Gyn-damen sa inte så mycket om det konstigt nog och hon har ju kollat grundligt idag, till och med tagit prover på insidan, usch! Nu som tur var 3 år till nästa gång förhoppningsvis, ska aktivt förtränga!) Nä, jag tänkte mer på hjärta och själ, jag är snäll och vill väl!
Ska sätta mig på altanen en stund och odla fräknar och sen en snabbis till KK och handla mat till helgen. Jo, någon tvätt ska jag väl lägga i också...
Kanske syrran dyker upp snart också.
Just i nuläget ser det lovande ut för en GT på altanen i kväll och kanske en grillning till middag?
Ordlista till Pensionären:
KK= Kungens kurva.
GT= Gin och Tonic

Kommentarer
Postat av: majjanw

Stack in till stan en sväng. Fan vad man sparar pengar på mobilen när vi inte messar så mycket längre, utan skriver här.
Det var bara det. Höres!

2007-04-27 @ 12:36:22
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: raptor

anna book?
joey tempest?
tips:den ena är väldigt begåvad;)
ledtråd:det är en han.

2007-04-27 @ 12:44:14
Postat av: Borthy till Raptor!

Hm.. Ingen aning. En han? Ja, det blev ju lättare! Undrar vem av dem som är begåvad??? I så fall väljer jag den! Jag vet bara att Anna jobbat på apoteket....

2007-04-27 @ 12:53:13
Postat av: majjanw

Samba Samberooo..

Borthy, har bloggen blivit en bikt? Vet att du vill väl.
Du frågade om jag ska ha ditt vinglas, NEJ TACK, jehua mej, då blir det ju ännu mer olika sorte av olika saker i skåpen..
Kommer ej o pimplar GT, ska ställa mej o laga matlåda för hela helgen o Valborg. Upp kl 0500 ska jag oxå. Hu,Hu.

2007-04-27 @ 12:56:42
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: raptor

ja du är snygg iaf.

2007-04-27 @ 13:00:23
Postat av: Monika

Jag är ju en god kristen och vill inte bidra till onödigt lidande i världen (läs Borthy) så jag tar ditt vinglas, helst med vin i, om du nu ändå inte står ut med det. Förresten vill jag ha garanti på glaset också. Det ska ständigt fyllas på så snart jag ber om det.

2007-04-27 @ 13:02:16
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Borthy till Raptor!

Man tackar man tackar! Du är alltid välkommen på min blogg när du strör sådana små ljuva ord omkring dig! (....det där iaf blev jag dock lite skeptisk till? Vad menade du med det??? Att jag inte är lika begåvad som Anna eller Joey? Äsch, det spelar ingen roll, du har ju givit mig dagens finaste, ja veckans finast komplimang! )

2007-04-27 @ 13:07:20
Postat av: raptor

iaf=fast du inget vet om musik?

2007-04-27 @ 13:12:31
Postat av: Anonym

ska viska.

2007-04-27 @ 13:15:25
Postat av: Borthy till Raptor!

Ha! I got you! Jag kom på vem du är (tror jag...)! Trodde du skulle använda dig av en anna signatur bara! Kan du konfirmera det?

2007-04-27 @ 13:15:48
Postat av: Borthy till Raptor!

Lova det!

2007-04-27 @ 13:16:33
Postat av: Borthy till Monika

När du är så gullig och förbarmar dig över det där udda glaset så ska du få det och jag ska köpa några till till dig och för att det ska bli jämt antal ska jag slå sönder ett så att du bara får glädje när du tittar i skåpet! Kram ( JO, vi ska ha vin i våra glas och prata om livet in vino veritas ofta!)

2007-apr-27 @ 13:10

2007-04-27 @ 13:17:47
Postat av: majjanw

Kanske Borthy kan ha en liten sammankomst på altanen i sommar med "alla" vi bloggare. Skulle vara hur kul som helst.

2007-04-27 @ 13:23:25
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Monika

Inte ska du slå sönder något glas inte! Det är väl inget fel på udda, speciellt inte om det udda talet dessutom är ett primtal.
Låter förresten som en god idé att du håller ett litet in vino veritas-möte med oss bloggare.

2007-04-27 @ 15:06:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Borthy till Vindrickarna!

Jag tror att när vi kommer så pass långt som till sommaren rymms vi inte längre på någons altan utan får hyra globen! I går var 23 stycken olika datorer inne en längre stund på min sida! Så många trodde jag inte ens skuulle komma på min begravning! Men om vi bara tar de djupast sörjande så ska vi nog få plats! ( Obs alla som ännu inte gjort som raptor, Monika och Majjanw och berättat vem ni är, skynda skynda så får ni också komma på vin!)

2007-04-27 @ 15:27:33
Postat av: Borthy till Monika

Jag tycker vi låter udda var jämt!Ensam är stark. Alla goda ting är tre. Vad är det för fel på fyrhjulsdrift och sex?

2007-04-27 @ 16:55:09
Postat av: janne

4hjuls drift är jävligt manligt. Sex är jävligt mänskligt, särskilt om man dansar bra ihop :-)

2007-04-27 @ 18:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0