Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Plocka upp? Usch nej!

Var ute med bilen och gjorde lite ärenden. Lyssnade som vanligt på Bandit Rock 106,3 på ganska hög volym. Sen kom reklampausen! Det var ett telefonföretag som ville sälja endera telefon eller abonemang.... så långt var väl allt okay men sen var det så att om man köpte deras produkter skulle man få samtalsämnen med på köpet och man fick några smakprov!
Ett av samtalsämnena var: Ska man plocka upp sin hunds bajs när man är ute i skogen????
Men hallå! klart jag inte tycker man ska sprida skit runt sig hur som helst men jag har då aldrig plockat upp efter mig om jag någon gång gjort det stora i skogen! Det är ju groteskt! Jag brukar lägga sten och mossa över och tänka... av jord är du kommen....av jord skall du åter....
Hur gör ni? Hur gör djur? ( Det är ju som tur var inte så ofta man måste göra stort i skogen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0