Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Välkommen till min nya blogg!

Jag fick tunghäfta!!!! Vad ska jag skriva som mina första rader? Det har aldrig tidigare hänt mig! Det vet alla som känner mig att det inte går att få tyst på mig....
Jag är verkligen nybörjare på det här med bloggar och har inte hunnit fundera på hur "privat" jag vill vara framöver i min egen blogg... Som en dagbok??? Nä, känns för läskigt...i varje fall som jag känner just nu... eftersom det är en kollega som hjälpt mig starta denna blogg så vet ju han vad den heter och kan gå in och läsa...
Det får helt enkelt lösa sig med tiden, det blir väl om livet i allmänhet. Jag gillar ju att fotografera så det skulle vara kul att visa lite bilder framöver.

Kommentarer
Postat av: Monika

Glöm det där med att vara privat! :)

2007-04-12 @ 22:55:33
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: EsKa

EsKa

sneglar lite på din sida och undar om du

Kollar din mail

av en händelse ?



;-)

2008-07-07 @ 11:04:04
Postat av: EsKa

Hmm..kollar du verkligen din mail...?? ;-)

2008-07-15 @ 14:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0