Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Värme och ett säkert vårtecken!

I dag när jag åkte hem från jobbet såg jag att de i solskenet som bäst höll på att sopa gatorna och trottoarerna i vårt kvarter! Det måste vara ett av de säkraste vår-tecknen!
En sak till som jag märkte i bilen hem var att det börjar bli varmt! ( I och för sig märkte jag att värmen stod på max i bilen från morgonen men det kan väl inte räknas....?) Det börjar bli varmt och det är ett vårtecken!
Min lilla bil låter så fruktansvärt från avgasröret.... men man får väl vara glad att det är bilen som låter värst i familjen från den regionen.....
Gissa var mina barn har stuckit i väg till nu? Till djuraffären för att mer nogrannt studera burar och MARSVIN. Antar att vi inte kommer slippa undan framöver men det blir inget köp innan sommaren och semestern är över det ska jag bli man för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0