Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

1722 kr!

Jag är nästan stolt över det resultatet! 1722 kr! Det krävs lite jävlar anamma för att göra av med de pengarna på Willys utan att handla något kött eller dyrare...bara på konservburkar och pasta mm! Stolt!
image596

I morse gjorde jag en insats med ytterligare ca 30 par strumor i tvättstugan sedan började jag så smått pimpa miljön i tvättstugan utan att på något sätt närma mig något slutresultat.

Hängde några tvättar och klippte ett gäng ogräs i trädgården...
Var otroligt varmt så det blev att slita av sig i bikini-överdel! Blev lite förvånad att jag så snabbt bleknat? Var ju för bara någon (några) veckor sedan riktigt brun och fin i skinnet...
 På eftermiddagen fick barnen gå på bio i Heron city och se "Familjen Robinson" medan jag handlade på Willys! Visste faktiskt inte hur jag skulle klara av 1,5 tim på Willys så jag tog det otroligt lugnt och plockade allt jag bara kunde tänka mig i vagnen som blev mer än överfull!

image597image598
På vägen hem fick vi för oss att hyra Göta kanal 1 att se efter maten men den fanns inte så då tänkte vi att Sällskapsresan 2, Snowroller kunde vara lite kultur för kidsen att se.
Vi hyrde den. Vi åt biff, vitlökssmör, kantareller och Pommes med rödvin/ Fanta till middag.

image599image600
Skulle sedan slå på filmen som visade sig vara fel...fel film i fel fodral, något med "The other" eller liknande låg i Snowroller. Lika bra att vi slapp se den!
image601
Maken somnade i soffan, barnen slog på en Bond till lördagsgodiset och jag gick upp till datorn och bloggade en kortis om ingenting. I bland är livet sådant, bara inget speciellt. En fin dag med inget speciellt ändå!

Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Monika

Det behöver inte vara så speciellt för att det ändå ska vara en fin och minnesvärd dag.

2007-08-26 @ 00:36:32
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Fredrik

En jäkla massa konserver och pasta alltså. :)
Nja..dom behöll kanylerna. Vad sjutton ska jag med dom till? Om jag hade tänkt bli veterinär eller nått kanske.
Har iallafall fått titta på bilder och pekat på muppen som snodde bilen. Revenge!

2007-08-26 @ 16:26:01
URL: http://oakeey.blogg.se/
Postat av: ejmis

Usch vad tråkigt det är att lägga pengar på måsten som mat och sånt...

2007-08-26 @ 16:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0