Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

En lista.

1. Hur gammal är du om fem år?

42....kan det vara möjligt?

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Barnen och maken.

3. Hur lång är du?

160 cm, lång?
4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Göta Kanal 2

5. Vem ringde du senast?

Charlotte

6. Vem ringde dig senast?

Majjanw, min syrra alltså.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Det var ganska långt sms men det inläddes med: Tack för orden...känner mig snarast grymt insuff!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Båda sakerna ligger mig varmt om hjärtat!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta

10. När såg du senast din mamma?

På semestern men hon finns ju här i bloggen dagligen under alias Pensionären!

11. Vilken ögonfärg har du?

Gröna

12. När vaknade du i dag?

15.50 ca bara av den anledningen att klockan ringde!
13. Vilken är din favoritjulsång?

O helga natt ...(Ad Adam heter den va?)

4. Vilken är din favoritplats?

where ever I lay my hat... thats my home! Nä, jag kan inte komma på?

15. Vilken plats föredrar du minst?

....gynstol?

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Förhoppningsvis frisk stark harmonisk mogen och lycklig här i krokarna!

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

"Lejonet" under trappen

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

"Rodluvaan" igår.

19. Hur stor är din säng?

180x200 tror jag

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Stationär och en gammal bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Beror på vart jag sover, om det är i ett kallt tält är det full mundering.
Hemma under duntäcket brukar det vara bara trosor när jag sover.
22. Hur många kuddar har du i sängen?

4 men jag brukar bara få ha 1...knappt...

23. Hur många landskap har du bott i?

1

24. Vilka städer har du bott i?

Stockholm, Katrineholm och Södertälje. I övrigt inga städer.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Barfota om det är plus-grader annars de andra alternativet min grej!
26. Är du social?

Tror jag är översocial...men kan nog transformeras till bitch mellan varven också tyvärr!

27. Vilken är din favoritglass?

Tip top

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Äppelpay med mycket vaniljsås....
29. Tycker du om kinamat?

Nja...gillar ju bananerna med glass!

30. Tycker du om kaffe?

JA

31. Vad dricker du till frukost?

Kaffe och te

32. Sover du på någon särskild sida?

Troligen oftast på vänster.
33. Kan du spela poker?

Ja, eller jag kan reglerna åtminstone men jag tror inte jag har något face!

34. Tycker du om att mysa/kela?

Men hallå! Jag är ju människa för tusan! Klart jag gillar!

35. Är du en beroendemänniska?

Ja, väldigt utpräglad sådan.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Nej

37. Vill du ha barn?

Jag har redan 2 fantastiska söner! Känns inte aktuellt med fler.

38. Kan du några andra språk än svenska?

Jag är urkass på språk! Läste franska i 6 år men tyvärr, inte ett ord sitter. Tyska pratar jag gärna men väldigt få verkar begripa.... Engelska..nja, jo, hjälpligt.

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Ja flera gånger men som tur var inte som sjukling själv.
40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Varför välja? Havet är storslaget och underbart! Bassäng är bra att simma i på vintern!

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Livet! Men okay då...kläder och inredning.

42. Äger du dyrbara smycken?

Jag har inga smycken alls nästan.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Jag har nog inget.... gillar nog mest dokumentärer...nej nu vet jag "Hjälp" och "Hej baberiva"!

44. Kan du rulla med tungan?

Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Pappa ligger högt i topp på den listan!

46. Sover du med gosedjur?

Que?

47. Vad har du för ringsignal?

Linkin Park  "No more sorrows"

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Kanske finns något hemma hos mamma? Inget som jag kan ha längre i varje fall...även om jag köpte mina senaste spring-kläder på barnavdelningen, junior-stl!

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Blod....???

50. Flirtar du mycket?

Är nog flirtig till sättet...utom när jag är surkärring.

51. Kan du byta olja på bilen?

Nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Marklund håller jag på med... Nobelfesten eller vad den heter?

54. Läser du dagstidningen?

Bläddrar vid frukost

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nä....

56. Dansar du i bilen?

Jag rockar till Bandit på hög volym!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Bandit

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Personuppgifter till skolan

59. När var du i kyrkan senast?

På semestern var jag inne i några.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Minns faktiskt inte...

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Menar du i år? eller? Jag är ju campingmänniska ut i fingertopparna. Tältade hela semestern ju + scoutlägret + midsommar.... och sedan alla andra års semestrar!

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Jag kan inte välja...jag har så fina människor runt mig alltid!
Bloggregistret.se"border="0"/


Kommentarer
Postat av: crue Annika

kul att du oxå gjorde listan bandit rocks kram crue Annika

2007-08-30 @ 02:04:28
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Pensionären.

Herre jäklar!!!!! hur orkar Du skriva så mycket? När jag kom till fråga 45 ropade jag på pappa."Naturligtvis" svarade han ;-))

2007-08-30 @ 08:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0