Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ett BH-inlägg!

Handlade inte direkt ihjäl mig idag, köpte en tröjja men jeans kändes inte aktuellt för jag kände inte igen mig i provhytts-spegeln idag. Nu gäller hälso-levende från och med måndag!

Hittade ett gäng med riktigt bra trosor, Hipster från Divided (heter det så månntro?) och jag köpte ett helt knippe med både vita och svarta. Kanske inte låter så värst spännande men trosor ska vara sköna enligt min uppfattning och får under  inga  omständigheter skära in någonstans!

Jag är nog ingen shoppingguru egentligen när jag läser vad jag skriver och hör mina tankar  vad jag tänker skriva nu:

Till dessa mindre piffiga bomullstrosor brukar jag piffa upp vardagen med vita alternativt svarta spetsbehåar och jag köpte några stycken även idag....och naturligtvis som alltid utan att prova, bara tog ett par 75 B på Hennes! Hur kan hon göra så tänker ni nog nu? Hon är ju verkligen inte klok!

Så här är det...min byst-stl är aningen lynnig måste jag säga...
I bland, när jag väger som jag vill så fyller jag knappt ut en A-kupa.(Fy fan!)
Andra stunder, t ex innan mens så skulle jag nog kunna fylla upp en C -kupa!
Hur som helst, jag har löst det med att alltid köpa 75 B, det brukar funka som oftast, i bland får man väl rulla ihop ett par tubsockor och lägga som inlägg och i bland väller det över, such is life!

Undrar om Pamela och Dolly har samma problematik??? Fast i lite andra proportioner kanske???
Hmmm.... tur man inte har STÖRRE bekymmer! :-D
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: EsKa

Hehe, om du nu (som jag) inte vill visa ditt riktiga namn så tar du bara och googlar t.ex på "Barbro är" och ser vad du får för resultat. Viktigt som sagt att ha det inom "" tecken. :-D

2007-08-31 @ 16:16:50
URL: http://eska.blogg.se/
Postat av: maria

Ha nu en riktigt god helg!Kanske ses vi, kanske inte. Kramilainen.

2007-08-31 @ 16:19:10
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: ejmis

Att handla BH är svårt tycker jag.Har en favorit som tyvärr alltid måste beställas hem.

2007-08-31 @ 22:11:46
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0