Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ska du prov-smaka smink idag????

Det gick riktigt bra att vända tillbaka dygnet! I går kväll när maken lade barnen (och själv somnade) blev jag sittande framför tvn. Riktigt slappade! Tog ett glas vin och tittade på en Beck-film som började vid 21.00 på TV 1000 Nordik  "Sista vittnet". Somnade sedan och sov riktigt bra för att vara vända-tillbaka-natten.

Morgonen bjöd på vardag och kallt klart väder. Blev tvungen att dra på värmen inomhus (vi har inte startat upp pelletseldningen än) för att varmvattnet inte var så speciellt varmt då det bara var 2 grader på solfångarna på taket när jag tittade!

Efter duschen gick jag in i höst-stadiet. I dag är första dagen jag har strumpor jeans och skinnjacka på mig, känns ovant att inte gå i sandaler utan i stället ha högklackade stövlarna från i våras! Nu är det höst!

I dag var det min tur att få vara förljeslagare åt stora grabben A och en kompis till honom när de ska lära sig åka in till skolan i stan. Jag följde med på lite avstånd och de klarade det hela helt  elegant redan!
A frågade vad jag skulle göra fram till det var dax för mig att eskortera dem hem igen kl 13.00?
Jag svarade att det kommer att gå riktigt bra, jag ska shoppa lite!
Jasså, svarade han...Ska du provsmaka smink?
Vad svarar man på det? Har aldrig sett det på det viset....som någon form av måltid?
Man kanske får tänka om!

Nu sitter jag på en 7-eleven, dricker en kopp kaffe  (jo, en kanelbulle också) och väntar på att affärerna öppnar så man kan börja provsmaka höstens mode!
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Cyberspunken

Åhhh det var en rolig formulering =) provsmaka lite åt mig med... men inte nagellack det är nog inge gott hihi...

2007-08-31 @ 09:16:00
URL: http://cyberspunken.blog.se
Postat av: Monika

Det gläder mig att även du insett att man alltid kan få tag på en dator när man känner behovet. :)

2007-08-31 @ 11:44:20
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0