Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Sovit på full mage!

Nu kommer det svåra. Att vända tillbaka dygnet...

image633
I morse efter jobbet fick Monika och jag hungernojja. De sista 2 timmarna på passet vattnades det i munnet kroniskt på mig!
Jag brukar inte vara den som är direkt sugen på Mc Donalds men i morse visste aptiten inga gränser!
Vi frågade runt lite om fler ville hänga med men de tittade bara konstigt på oss!

Sagt och gjort, när slutsignalen ljöd satte vi oss i min bil och drog till Högdalen för där visste vi det fanns en öppen resturang Gula Måsen!
Det var bara det att när vi kom dit hade de lagt ned den....

Vi drog vidare till nästa i Älvsjötrakten och där hittade vi en som var öppen och riktigt begåvad på att göra frukost!
Jag fullkommligt hade en orgie i "frukost" där kan jag säga utan att ta i för hårt.... ( Har troligen under den halvtimmen ätit mer kalorier än vad min kropp gör av med på en vecka!)
image635
Somnade mätt och belåten och har stock-sovit till dess barnen ramlade hem från skolan, stora tog med sig lilla på vägen hem, visst är de ett föredömme till söner!
image636
Nu vill barnen åka till badhuset. Mitt samvete säger mig att jag borde vara hemma och städa köket och badrummet och laga nåt bra till käk men...huset står ju kvar och städningen är det ingen som tar i från mig!
Nu drar vi till badhuset! 40 längder, ångbastu och lek!
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: maria

Å, ångbastu, härligt. Jag följer gärna med nästa gång.
Må gott!

2007-08-30 @ 18:27:59
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Pensionären.

Klokt resonerat, om man bara låter bli att få dåligt samvete för det där man borde göra. För det får man ju!

2007-08-30 @ 18:56:10
Postat av: pappa B

Försöker frenetiskt att lägga in dig bland mina favvisar, men lyckas inte. Knep?
Kram

2007-08-30 @ 21:30:54
URL: http://www.pappab.webblogg.se
Postat av: EsKa

Var det badhuset i tokstan som du hamnade i månntro ? :-D

2007-08-31 @ 03:02:11
URL: http://eska.blogg.se/
Postat av: Jada

Härligt o avsluta nattpassen med en riktigt brakfrukost!
Jag har aldrig ätit frukost på MCD, vad äter man till frukost där?

2007-08-31 @ 07:07:15
Postat av: Borthy till Eska

Hej! Välkommen åter! har saknat dig! Nä, badhuset låg lite mer norrut på den tåglinjen :-D

2007-08-31 @ 08:35:04
Postat av: Borthy till Pappa B

Jag gick raka vägen till din blogg och skrev en roman i ämnet!

2007-08-31 @ 08:36:07
Postat av: Borthy till Jada

Vågar nästan inte erkänna....
1 toast, 2 ägg/bacon Mc Muffin (tror jag de heter) 1 jos, Varm choklad.....sen kan man ta yoggi med bär....massor av flottiga godsaker!

2007-08-31 @ 08:37:57
Postat av: pappa B

Jippie, jag lyckades. Nu ligger den lilla förortsmamman på min vänstra axel och gosar sig

2007-08-31 @ 08:41:13
URL: http://www.pappab.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0