Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Depp och rakhyvlar, nä det är inte min grej!

Det är verkligen nu som jag behöver det, alltså behöver mitt eget stöd och possitiva livssyn!
Jag ska väl inte närmare gå in på det mer än att jag är sliten och slut!

Nog talat om det!
Nu vet ni det och det jag ska göra nu är med bloggens hjälpa vända tillbaka tankarna!
(Jo, det kommer nog inte bli så svårt...så fort mensen kommit så är alla klena känslor och misserabla sinnesstämningar ett minne blott men idag! Fy fan vad det är jobbigt att vara kvinna ibland!)

Man borde vara en kastrerad hankatt i stället och bara vilja glida runt och slåss, äta kött, bli gosad med och vars största problem är om man ska ligga på höger sida eller rygg i soffan eftersom man inget annat kan göra då det regnar så dant ute!

Ni hör...jag är verkligen illa däran! Vågar inte ens kolla mig i spegeln idag!
Därför har jag härjat i köket i stället, där har jag inga speglar. Har städat det glänsande!

Sedan har jag duktigt nog också mailat till den otäcka lilla firman som skickar mig rakblad i tid och otid, typ 12 stycken varje månad som om jag skulle vara skäggiga damen!

Men hallå, det finns ju epilatorer och vax  nuför tiden och skulle jag lite någonstans vilja gå lös med en hyvel vilket också sker, inte använder jag 12 i månaden som hela tiden lossnar från sitt skaft!
Nej, kära Gilette, du räcker länge och sviker inte!

Jo, när jag var upprörd på den andra rakhyvelsfirman som nästlat sig in i mitt liv på obegripligt sätt passade jag också på att beställa tid på besiktingen för Golfen så nu ska jag göra det för första gången i mitt liv också...hoppas rampen man ska köra in på är bred...

Det är verkligen svårt att skriva i klingande possitivt just nu ...tänk på att det är menshäxan som sitter och hackar argt på tangenterna....

Nu ska jag göra något jag tänkt på ett tag.
Skura av vår vita öppna spis och sedan sticka en sväng till Färgaffären och köpa lite vit färg och måla upp den skinande tipp-topp vit!

För den som undrar så somnade jag en liten liten stund här på dagen (vaknade av att jag drömde mardröm att jag höll på bli mosad med bilen uppe i en skogsmaskin.....jag måste nog beställa tid hos livscoachen låter det som...) men innan det hann jag med att dra iväg 2 deppiga mail tilll 2 fina bloggvänner, alltså innan jag somnade.

Något badhus blev det inte idag men... i natt om det är lugnt på jobbet ska jag tänka ut en plan på hur jag skall reparera mina bristande rutiner i att ta hand om mig själv!
Jag behöver verkligen styra upp mig nu, kost motion och avslappning!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Skickar dig massor av positiv energi... i och för sig har jag inte mycket att ge av jag heller, som är i samma sinnesstämning som du. Du är nog lite småchockad över lördagens händelse kan jag tänka mig, det kommer nog också efter.
Lyssna på Iron Maiden högt, det brukar väl hjälpa dig i alla lägen? Stäng av kent för tillfället, det gör bara saken värre.
K R A M!

2007-12-03 @ 15:24:19
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Borthy

Jag tror faktiskt att det kan var som du säger..reaktion på det som hände i helgen. Jag minns faktiskt inte när jag grät sist och idag har jag lipat åtminstone 4 gånger. Inte likt mig... Kram
Lyssnade faktiskt nyss på Iron Maiden i bilen när jag köpte färg! :-D

2007-12-03 @ 16:54:46
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Mötley Crue Annika

Ta hand om dej vännen skickar en upplyftande kram från lilla lyckliga crue Annika

2007-12-03 @ 17:54:02
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Monika

Rakblad? Så du får rakblad, jag får mail med erbjudande att förlänga min penis stupp i ett. Hur nu det skulle gå till!

2007-12-03 @ 18:41:10
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Britten

kära blogg vän , du behöver inte skriva så klingande possitivt hela tiden vi älskar dig och dina inlägg ändå...

Stor och varm och snöig vinterkram från lappland

2007-12-03 @ 19:04:36
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Borthy till Monika!

Härligt!
Du bjöd mig just på ett riktigt upplyftande skratt! klart du ska tacka ja till kukar om de nu erbjuder gratis provapåerbjudanden... låter ju fantastiskt att få sådana erbjudanden hi hi!
Kör på, det kanske är som med rakbladen att de komer 12 stycken (förlängda) hem till en i brevlådan varje månad :-D, de måste bara ha skrivit fel, att det är din de vill förlänga, helt klart ett stavfel i översättningen från engelskan bara... det tror jag!
Jag ser brevbäraren framför mig när han ska stoppa ned dem i ditt post-inkast...

2007-12-03 @ 19:34:20
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Pensionären.

Som "morsa" till dej Borthy, önskar man sej just nu tillbaka till den tiden (för X antal år sedan) man höll dej i famnen och vyssade och gosade med dej för att få dej lugn och att få dej att sova. NU skulle det behövas!HA! Jag tror jag ska testa detta nästa gång Du kommer på besök! ;-))

2007-12-03 @ 20:27:11
Postat av: anncka

Min lilla vän! man behöver inte alltid vara positiv, får även vara ledsen. Tänker på dej//Kram

2007-12-03 @ 22:16:39
URL: http://anncka.blogg.se
Postat av: Cyberspunken

Oj oj stackare... jag ska mota depp i grinden med två föreläsningar på en månad... den en med Kay Pollak och den andra med Mia Törnblom så när julen närmar sig kommer jag vara ett positivknytte utan dess like =) ska trilla in här mellan varven och sprudla av mig lite hihi... om inte rakbladsfirman ger sig så får du väl lägga paketet i brevlådan med orden "åter avsändaren, adressat okänd" =)

2007-12-03 @ 23:42:10
URL: http://cyberspunken.blogg.se
Postat av: amonym

haha skrattar ihjäl mig..... 12 förlängda snoppar i månaden....hihi! Det vore nått det!.... eller inte!?

Sköt om dig! Kram!

2007-12-04 @ 15:39:22
URL: http://amonym

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0