Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Inte så hysteriskt här ändå!

Konstigt nog är det inte så hysteriskt här i centrumet ändå. Inte så många ute och shoppar och de som är det ter sig inte så stressade.

Många sitter och fikar och verkar avslappnade. Hur går det till?
Har man inte börjat stressa än eller är folk klara med sina inköp?
Kanske handlar allt via nätet?
Eller köps det bara tv-apparater och GPSer till varandra?

Jag råkade ramla in på JC och råkade passa bra i ett par otvättade mörka Wrangler Lia så de valde att följa med mig hem!
Man ska passa på när det känns bra och min garderob behöver sig verkligen en uppryckning nu.

Av en händelse råkade lite nya underkläder också bli köpta av mig...och en hårinpackning. Nä, nu får det vara nog till mig själv.
Nu ska jag slå ihjäl den sista väntetiden med en bukfylla på MacDonalds, tränga mig ned med en tidning mellan alla barnfamiljer. Snart bär det av hem för bak-eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: amonym

Kul med shopping! Men jag har en konstig garderob för mina nyaste jeans har krympt i den.... dålig stil tycker jag! Måste nog trösta mig med en skumtomte=)

2007-12-15 @ 14:52:43
URL: http://amonym.blogg.se
Postat av: Ulla

Här i Göteborg är folk som tokiga. Vi var inne en sväng på Toy´s R Us. Jag blev alldeles matt. Herregud! Håller med dig att det gäller att passa på när man hittar något. Min garderob behöver oxå en make ocer, men jag tar det nästa år.

2007-12-15 @ 16:18:50
URL: http://ulla67.blogg.se
Postat av: Think Twice

Kul när man ramlar över något man vill ha, skulle också behöva bättra på min garderobe.
Här råder ingen större hysteri, då man besöker diverse shoppingcenter, ganska skönt iofs så slipper man trängas!
Passar på att önska dig en fin Tredje Advent!
/Kramis

2007-12-15 @ 20:28:08
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Nä, lyxigt med nya jeans! Lia har jag också sneglat på. Fina! :) Jag vill egentligen ha nya, mörka Diesel som jag köpte i våras - men den modellen har utgått såklart. De är så snygga, smala och fina. Har ett par Wrangler också, men de är mer bootcut och de Lia du köpte är smalare och passar bättre instoppade i stövlarna va? (Precis som mina Diesel).
Surr, surr... klockan börjar bli läggdags nu så jag ska vila min hjärna lite.
Go natt!

2007-12-15 @ 23:29:47
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Talle

Standardfrågan när underkläder kommer på tal: Blev det nåt leopardmönstrat med string?

2007-12-16 @ 02:54:52
Postat av: Junitjej

Det är kul med shopping!!

2007-12-16 @ 09:07:18
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Borthy till Talle!

Kan inte låta bli att svar dig på en så öppen fråga!
Självklart, du känner väl mig! Väl-epilerat och bara lite leopardtyg!
Fast egentligen var det här en lögn....kommer du ihåg godistrosorna vi såg en gång, de som var ihopsydda med Algrens bilar? De var dem jag köpte materialet till, på Panduro till byggsats, att sy i hop själv som julpyssel! Kram

2007-12-16 @ 12:19:17
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0