Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Julklappasinköp!

227650-848
I går köpte jag faktiskt 5 bra julklappar fast jag egentligen inte ens var ute och köpte julklappar, de liksom bara kom till mig när jag skötte andra ärenden!

I bland är jag riktigt duktig fast jag inte tänker på det, jag har en bra kompis i min autopilot!

På ett sätt är det lite jobbigt att jag har köpt nästan alla julklappar de senaste veckorna utan att jag har varit ute i den direkta julhandeln, mitt huvud stressar sig över och tror ju att jag har allt kvar, det har inte hängt med och fattat att det nästan är klart! Bra har det blivit också!

Kommentarer
Postat av: Think Twice

Vad skönt det måste kännas att klarat av så många klappar på en och samma dag, nu blir jag stressad har bara köpt en enda än så länge, väntar alltid för länge och tycker jag har all världens tid!
Sent ska syndarna vakna;))
Ha en fortsatt fin dag!
/Kram

2007-12-12 @ 12:28:49
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Lizaloop

Så bra, då är det bara några kvar då.. :)

2007-12-12 @ 13:13:37
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Jada

Grattis till lyckade julklappsinköp! Själv har jag massor kvar att handla...

2007-12-12 @ 13:39:04
Postat av: Camilla

Kanonbra ju! :) Jag har kommit igång lite smått jag också, det känns bra.
Hoppas du har en fin onsdag, själv är jag fortfarande psykiskt frånvarande med någon slags bomullslik kuddkänsla i hjärnan... Men solen skiner i alla fall här i dag, positivt! =)
Kramar!

2007-12-12 @ 14:06:39
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Andreas

Allt är bra med mig! Hoppas verkligen du har det gott också. Andreas

2007-12-12 @ 17:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0