Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Riktigt nöjd och glad!

Det som i morse känndes som om det skulle bli en stressad ledig dag blev en riktig toppendag!
Först lyckades jag göra lite måstegrejjor så som att strukturera vad som var kvar att göra inför julen mm.

Sedan hoppade jag in i bilen och åkte till Kungens Kurva. Där gjorde jag ett återköp på ett dataspel som jag köpt fel och sedan hade jag en liten shopping på Media Markt. Snabb trist-lunch på MacDonalds bara för att få något i mig och sedan gick jag loss på att storhandla inför julen på Willys.
Allt i matväg som man kan köpa i förväg är köpt, in i minsta detalj och  den nästan 5 kg tunga skinkan ligger alltså redan från nu och tar plats i kylskåpet.

image850
Direkt därifrån med bilen till pendeln och med pendeln in till stan för att möta min kompis T, han jag sprang midnattsloppet med.
Han och jag gick till ett supermysigt Café som hette Chokladkoppen och ligger på Stortorget i Gamla stan.
Vi fick stora härliga skålar med rykande latte med hjärtan på och enorma bakelser med vit choklad-cheesecake!

Vi pratade som vanligt om livet i allmänhet och att vi snart måste börja hårdträna inför vårt nästa lopp då vi tillsammans ska vara 20 kg smalare...

Vi är också grymma på att köpa julklappar i hop och utan att vi tänkte på det när vi gick och snackade hade vi, åtminstone jag plötsligt köpt klart alla julklappar, jag är nog klar nu helt enkelt!

Vikken toppendag!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mmm, vad gott det lät! Lova att vi går dit och fikar när jag kommer och hälsar på dig.
Kraaaaaaam!

2007-12-12 @ 19:23:00
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: britten

Vad roligt, vilken toppendag..ja chockladkoppen
! gott !

2007-12-12 @ 19:35:25
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Anonym

PROTEST!
Du understår dej inte att bli smalare!
Du kastar ju snart inte ens skugga och tänk på om Du får en randig pyamas i julklapp och det bara får rum 1 rand på den!
/Amen

2007-12-12 @ 20:07:44
Postat av: Junitjej

Vad skönt att du har fixat julklapparna redan!! Jag har 4 julklappar kvar.

2007-12-12 @ 22:03:06
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: anncka

Vilken härlig dag du haft :) Det är du värd också!
Men du! Du är väl inte fet heller, tvärtom anser jag, ta hand om dej o var rädd om dej nu. Ha en mysig lucia//Kram

2007-12-13 @ 08:52:54
URL: http://anncka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0