Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Varning, detta inlägg är skittråkigt!


Oj, jag blev plötsligt akut kanontrött!
Man tycker man borde vara utvilad efter helgen men jag är fakriskrt helt slut! Har slarvat med att ta hand om mig själv, bara kämpat på och det känns verkligen när hela alltet är i ofas!

Egentligen borde jag sova en timme och sedan ta en promenad till badhuset, sola och simma, släppa hela livet ett tag.
Fast det har jag inte tid till, har massor att stå...men man kanske blir mer effektiv om man släpper allt en liten stund?

Hur som helst måste jag sova ett tag nu, ska ju jobba i natt och då kan man inte vara trött när det är 24 timmar kvar till man ska gå och lägga sig!

Innan jag hamnade här vid morgonbloggen har jag efter att jag lämnat barnen varit och slängt tidningspapper och sedan pånytt fyllt upp bilen med skräp som jag sorterat ut från källaren igår.
Ska åka med det i eftermiddag samtidigt som jag åker förbi verkstan och kollar om de fått de sista delarna som ska på Golfen efter incidenten med segelbåten...

Ja det här var ett spännande inlägg! Vilket otroligt spännande liv! Trött, städa och skräp, det är jag det!
Nu somnar jag, sen ska ni få höra på possitivare tongångar!

Kommentarer
Postat av: Monika

Jobbar du inatt? Vad trevligt!

2007-12-03 @ 10:25:52
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Socrate

Nja - jag har säkert läst 216 tråkigare inlägg och skriver man om sitt liv och sånt så blir det ju ibland bara "one of these days..." . Alla dagar är ju inte ofattbart spännande.
Och helgen var väl händelserik eller?
Hur mår gubben?
SOV EN STUND NU OCH STICK TILL
BADHUSET SEN!
//Socrate

2007-12-03 @ 11:13:00
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Jada

Mmm, du är spännande Borthy. Du har en energi som får vem som helst avundsjuk, jag är oxå trött idag.
Ha en bra natt på firman!

2007-12-03 @ 12:13:22
URL: http://jada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0