Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Majjanw, Stort tack och KRAM!

227650-523227650-524
Majjanw har vattnat min blogg när jag varit borta! Jag har inte sett en dator på 3 veckor. Majjanw, min syrra har med jämna mellanrum fått MMS av mig med vykort som hon sedan skrivit in i min blogg och dessutom varit ute på nätet och hämtat bilder!
Visst är hon gullig och snäll! Nu finns mina vykort här i bloggen som en liten dagbok från vår resa!
Jag återkommer senare med lite egna bilder från resan hoppas jag! Tack Majjanw, du är toppen! Kram
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: maria

:)
Gott det ska bli med Kroatiskt päronkonjak!!!

2007-07-21 @ 15:25:32
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Borthy till Majjanw

Vet ju att du gillar Xanté, vem fan gör inte det? Hur som helst så är du väl värd! Tror dock inte att den är ett dugg Kroatisk... snarare Svensk? Någon som vet? Cognac är ju alltid från Cognac men på Xantéflaskan står det Stockholm, Sweden.... Ja, man blir konfunderad???

2007-07-21 @ 15:39:53
Postat av: Jada

Välkommen hem!
Ja, Majjanw verkar var en toppensyrra!
Ses snart!

2007-07-21 @ 22:05:11
Postat av: Lisa

välkommen hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-07-22 @ 12:56:21
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0