Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Beviljades lite flex...mums!

Tvingar mig själv att köra lite tvätt-vik så här på förmiddagen. Vill inte men berget av tvätt är snart högre än Himalaya (eller hur det stavas). Folk kan få komma hit och bestiga det och provligga på toppen med näsan tryckt mot vardagsrumstaket!
Ringde nyss jobbet och talade med Jada, jag kunde få en timmes flex på eftermiddagen idag så jag behöver inte börja jobba förrän 15.00! Tror jag och barnen om en stund ska packa en väska med badkläder och fika och åka i väg för ett morgondopp någonstans. Undrar om det är skönt ute? Ser ganska bra ut!

image502Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Jada

hade jag kunnat så hade jag gett dig "badflex" hela dagen!

2007-06-26 @ 10:15:16
Postat av: Pensionären.

Snodde "din" krokodil till mina samlingar.Bryr mej inte om att åka till någon badplats,tar på mej baddräkten till kvällen och går ut och ställer mej.Det verkar bli regn av värsta sorten. Då blir mormor på Gotland glad för deras brunnar håller på att sina.

2007-06-26 @ 10:58:59
Postat av: Monika

Jag bestiger gärna ditt eget Himalaya. Låter spännande att ligga där på toppen och vara nära vardagsrumstaket. Kan man hoppas på att det finns en kristallkrona i närheten? Annars duger det bra med en vanlig liten lampa och en kaffekorg räknar jag ju med ska ingå föstås.
Nu ska jag gå och lägga mig! I sängen bredvid en tvätthög, långt under sovrumstaket. Inget spännande här inte...

2007-06-26 @ 11:10:58
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Gullefjun

Här behövs inget morgondopp, bara att gå ut på trappen så e man genomsur :(

2007-06-26 @ 11:48:57
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: crue Annika

hej hoppas du haft en bra midsommar och en härlig dag idag kram Annika

2007-06-26 @ 15:11:29
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: majjanw

Ska du till starhof i helgen?
I will!

2007-06-26 @ 17:52:12
URL: http://majjanw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0