Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

En jättefin tisdagsmorgon...

Tänk att få vakna tidigt en morgon och att få känna ....... så ont i halsen och en dunderförkylning på plats i början av juni!
Hur gick det här till? Jag ska ju vara stark, frisk och njuta av de små sakerna i livet, känna doften av Kaprifolen när man kommer från jobbet i sena kvällen, känna solen värma hud på dagen!
NEJ, vill inte bli dålig, jag är ju aldrig sjuk annars?
I går kväll när jag lade mig smög det sig på, kunde inte somna då halsen gjorde så ont. Gick ned och tog en Ipren men det hjälpte bara föga. Nu morgon och jag är förkyld i full blom! (Fan vad fånig jag är, gnälla över förkylning, förlåt, jag skäms!).


Kommentarer
Postat av: Jada

Stackars dig!
Jag ska tänka positiva tankar så att du blir frisk!
Sköt om dig!

2007-06-05 @ 09:24:44
Postat av: majjanw

Stacars liten. Men jag vet många som går runt och har ont i halsen nu, om det kan vara till någon tröst...

2007-06-05 @ 11:45:26
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Pensionären.

STACKARS min lilla Borthy och detta med att inte kunna känna doften på "Kapten Krok".Krya på dej!!!

2007-06-05 @ 11:48:59
Postat av: Borthy till pensionären

Kapten Kroks doft går igenom allt snor i världen!

2007-06-05 @ 14:00:57
Postat av: Gullefjun

Stackare :(
Här väntar jag på att det ska bli min tur,
de andra har haft sitt.
Krya på dej.
Kram

2007-06-05 @ 18:38:35
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: cyberspunken

Asch även vi superkvinnor får gnälla lite när vi blir sjuka :) hoppas du kryar på dig snart...

2007-06-05 @ 21:58:59
URL: http://cyberspunken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0