Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Fick en liten känsla....


...av att jag börjar bli sådär lite lagom hypoman igen.
image447
När jag börjar äta GI och detoxar på sötsaker brukar jag först bli lite hängig och kallsvettig men sedan när jag börjar lägga till lite frukt och senare också lite långsamma kolhydrater så brukar det vända och jag brukar gå in i någon mild skön form av hypomani.

Känner mig starkare, handlingskraftigare, snyggare kompetentare, effektivare... ja, you name it!
Ingenting av yttre faktorer i livet behöver ändra sig, det är den inre känslan av välbefinnande och styrka som ändras.
I dag har jag lagt till fiberhavregrynsgröt till frulle i stället för omeletten och vips så vill man storstäda dass!
Märkte också att jag sjöng i duschen och hade seriösa tankar om att öppna mail-lådan på jobbet och slänga 100 olästa mail dagligen en tid framöver!
image448
Den är så tung med oöppnad post att jag inte ens ids öppna den och har inte gjort på länge! Bäst vore kanske att tömma hela alltet rakt av och börja på ny kula men så funkar man ju inte!
I kväll drog jag också ihop familjen för veckoplanering och delade ut uppgifter vilket också var ett tag sedan! Ja, ni hör... börjar bli lite ohälsosamt effektiv igen, egentligen mitt normalstatus, alla andra sinnesstämningar på mig är avarter i varierande grad. Så slapp slö och likgiltig som jag varit en tid är verkligen en avart på normalstatus!
image449
Ett litet bekymmer på min himmel är ändå att jag har så ont i halsen på nätterna fortfarande, kan inte fatta att det bara är på nätterna? Ingen hosta men svullen i halsen. Kan ju inte ut och spring då och jag längtar ut att springa!
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Annika crue

hej !svar på din fråga på min sida:jag var 8 eller 9
då jag skrev det där ...
ja det var mycke då som nu men på olika sätt ,men jag var lycklig då jag fick se mötley igen å lyckan kommer väll till mej me på riktigt nån dag mvh A

2007-06-19 @ 05:38:10
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Gullefjun

Märkligt att du bara har ont i halsen på nätterna!!!
Jo, scrapbooking är när man gör collage av foton, papper, dekorationer och egentligen vad man vill.
Det behöver inte vara foton heller man kan scrappa nästan vad som helst.
Loke var bara på kontroll hos tandläk, hae e 18mån och blev kallad...
...allt såg jättebra ut (det han ville visa iaf).
Ha en bra dag å sov så gott!
Kram

2007-06-19 @ 06:20:55
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: EsKa

Var försiktig med jobbmailen där, för AB skrev ju igår att onödig e-post stjäl 3,5 år av våra liv. ;-)

2007-06-19 @ 16:28:54
URL: http://eska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0