Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

....här sitter man med förmiddagskaffet....

...bloggar runt och ser att  inte alla kommit tillbaka i bloggen efter sina midsommarfiranden ännu. Ni kanske fått semester nu? Jag har en stund kvar till semestern men inte överdrivet länge. Jag känner jag har fått semester i kroppen redan ändå. Sover länge på morgonen igen vilket var evigheter sedan kroppen ville det.
Jag måste verkligen städa och tvätta men datorn håller mig kvar vid bordet. I dag är jag ledig men resten av veckan jobbar jag kvällspass så att barnen slipper gå på fritids denna vecka. Maken och jag byter av varandra i dörren på eftermiddagen. Jag har ett bra jobb när man kan planera på det sättet! I dag tar vi det lite soft och bara myser hemma, var och en med sitt.... om man nu kan säga att jag myser med tvätt och städning?
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vi är bara hemma och mellanlandar. Vi tvättar och ska hem till svärmor för att fira hennes 60-årsdag. Sedan bär det iväg till stugan igen. Då får den bärbara datorn hänga med. Ha det så bra!!

2007-06-25 @ 12:41:34
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: My

Mysa med tvätt och städ..nja :)
Bra att du varvar ner före semestern så du inte behöver börja den med det...ha det bra!

2007-06-25 @ 13:21:37
URL: http://myilivet.blogg.se
Postat av: Gullefjun

Ojdå...
Här har man missat mycket under helgen!
Jag får läsa ikapp mej ikväll.
Härliga sommarbilder, verkligen en underbar bild på dej på bryggan :)
Nu är jag oxå tillbaka, men jag vet inte om jag kommer att blogga varje dag.
Men det har jag ju sagt förut å ändå blir det varje eller iaf varannan dag ;)
Ska oxå "mysa" med mina hushållsysslor snart, jag e bara inne å tar en paus från gräsklipparen som började ryka.
Ha det gott
Kram

2007-06-25 @ 16:27:04
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: Jada

Varför inte bara ta det lugnt en ledig dag?
Ses imorgon!

2007-06-25 @ 18:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0