Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Hela huset sover...


Det här är ett av priserna man får betala när man jobbar natt. Alla sover. jag har varit och storhandlat men helt utan stress eller köer under kvällen då troligen de flesta satt i bilköer då jag handlade.
Jag till och med erbjöd en herre med mindre varor gå före mig i kön...
Normalt sett brukar vi ha landat i Dalarna för länge sedan kvälllen innnan midsommar då vi alltid brukar fira traditionellt där. I år blev det nya infallsvinklar på det hela.

Jag har nu enligt order bakat tårtan, och gjort Tzatziki mm och börjat tänka i genom packningen. Vi drar till Småland på midsommarfirande tidigt i morgon bitti. Vi ska vara på ett landställe och jag m.f. ska sova i stort militärtält. Antar att jag kan ta eldvakten då jag ju redan är dygnsomvänd!
Regnet och de gråa molnen hänger i luften. Strunt samma egentligen.  Om man utgår från att vädret blir dåligt får man väl helt enkelt klä sig därefter och sedan gå inomhus med gitarren! Vad kommer ni göra i midsommar? kram.

Kommentarer
Postat av: majjan

Toppenfina bilder!

2007-06-22 @ 06:08:38
Postat av: Pensionären.

Ha det så gött ni kan i midsommar! Jag och Kära far tänker på er!

2007-06-22 @ 06:46:12
Postat av: Monika

Vilka fina bilder! Jag ska fira midsommar med vänner från Norge, Göteborg, Karlskrona och Stockholm. Vi ska gå till Skansen.
Önskar att jag skulle kunna slippa ta på mig skor, mina lilltår har ont. Men det är kallt här. Hoppas vädret är bättre i Småland hos dig.

2007-06-22 @ 09:45:00
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Lisa

Vill kika in och önska dig en jättetrevlig midsommar!!!
Hoppas att ni har som vi..jättefint väder!!
Kram!
Lisa

2007-06-22 @ 11:58:46
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Tant

Fina bilder

2007-06-23 @ 22:14:22
URL: http://www.fantasimamman.blogg.se
Postat av: lill Annika

hoppas du /ni haft en underbar midsommar kram från crue Annika

2007-06-24 @ 10:23:14
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Therese Kalix

Hej!
midsommarafton på dagen firas på jobbet, sen blir det ut till sommarstugan och grilla och dansa runt midsommarstången med goda vänner. Kanske blir det årets första dopp idag!! Solen skiner och vi har över 20 grader varmt. Hoppas ni har det bra på jobbet, hälsa alla från mig. Soliga kramar från Kalix

2007-06-24 @ 16:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0