Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Morgontankar...


Sitter här vid datorn inför öpppet fönster. En strålande sommardag väntar, fåglarna kvittrar och luften som nu känns sval skvallrar ändå om att det kommer bli en olidligt varm dag. Sitter med min kaffekopp och väntar på att jag ska få väcka ungarna. Själv vaknade jag med ett ryck klockan 06.00 och trodde jag hade försovit mig, svor högt åt mobiltelefonen som inte väckt mig med sin klocka...eller jag som tryckt på stopp i stället för snooze.
I morgon är det ju skolavslutning för oss och jag har ännu inte fått tag i lämpliga (lite snyggare) shorts till gossarna, tycker inte man ska ha shorts som ser ut som långa badbrallor med  tuffa mönster på utan mer högtidliga men det är svårt att få tag på. Fina skjortor har de. Blommor till fröknarna vill jag också köpa så det blir dagens ärende innan jobbet i eftermiddag. Jo, det finns lite tvätt att vika här också och en kaffekorg att förbereda inför avslutningen till släkten, inte ska jag behöva vara sysslolös!
Jo, sen ska man ju fixa matlådorna och njuta omelett till frukost.....
Ilskan från igår har i varje fall släppt, ingen kan kalla mig långsint men skyddsmuren är högre än igår morse.

Kommentarer
Postat av: majjanw

Härlig morgon.När är skolavslutningen?
Ledig idag?
Murar är till för att rivas....

2007-06-12 @ 07:52:33
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Jada

Var du arg igår? Det märkte inte jag, du strålar alltid tycker jag!

2007-06-12 @ 08:24:43
Postat av: Borthy till Jada och Majjanw

Jada: Har inget bra svar här....tror inte jag bör svara ingående här. Kram
Majjanw: har svarat till dig i din blogg, klart du ska närvara, han ska sjunga och spela solo!

2007-06-12 @ 08:53:01
URL: http://borthy,blogg.se
Postat av: Gullefjun

Vaknade oxå av ett ryck imorse, men det var för att sonen satt å vrålade i sin spjälsäng kl. 05:00; ne ne ne.
Han ville gå ner så det var ju bara att gå upp å lyfta ner honom.
Nja, jag jobbar inte som lärare men som lärarassistent med barn i behov av särskilt stöd.
Just jobbar jag med en autistisk pojke.
Ha en bra dag i solen :D
Kram

2007-06-12 @ 09:57:04
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: majjanw

Å så synd, jobbar dag imorgon.
Men ta bilder så att jag får se på gossarna de små i finkostym och blommor i hand.

2007-06-12 @ 13:34:02
Postat av: Monika

Är du ledig idag? Trodde vi skulle ses ikväll. Vi går visst bara om varann hela tiden.

2007-06-12 @ 15:32:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Borthy till Monika

Vi har kommit i schemamässig ofas just nu tyvärr, hoppas det blir ordning på det snart.

2007-06-12 @ 20:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0