Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Sverige-Island!


I kväll är det dax igen! Denna gång på 3:an som tur är. Det som är mindre tur är att jag lyckats pricka in nattskift. Hur gick det till? Hinner se nästan hela 1:a halvlek hemma sedan blir det till att sticka till jobbet. Sådan tur kan jag  inte ha att jag kommer kunna titta på andra halvlek där? Nä, det låter för otroligt.... Det skulle vara om vi kan flytta in en portabel TV i själva fabriken??? Beror helt på vilka man jobbar med... om det är damer är det troligen kört..... och om vi har order som måste utföras går till och med det i första hand för mig, trots landskamp! Hejja Sverige!

Kommentarer
Postat av: pinnis

Och det gick visst bra! Jobba väl : )

2007-06-06 @ 22:15:55
Postat av: majjanw

Ha en bra natt på firman. Månne jag se en ny pimpning när jag vaknar imorgon?

2007-06-06 @ 23:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0