Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Transformeras till actionhjälte!


Så vaknar man fram emot eftermiddagen till en strålande varm men lite blåsig sommardag. Massor av personer har ringt i dag men jag vet inte riktigt vad vi pratat om, jag somnar om men det blir störd och orolig skönhetssömn.... jag är hyggligt "bombad" när folk ringer när jag sover.
Jag brukar komma ihåg vem som ringt men inte direkt konversationen om det inte varit något speciellt.
Gick raka vägen från sängen och hoppade in i en stekhet bil utan AC när jag vaknade för att åka och lämna stora grabben på ett Laserdome-kalas och sedan hämta lilla grabben och en kompis till honom. Appropå det, har ni spelat Laserdome? Det är verkligen skit-kul, man transformeras till värsta actionhjälten!
Nu har småttingarna beställt pannkakor så det är bara att ställa sig och steka. Känns ok, lagom hjärnslött att starta dagen/natten med! Sen blir det väl till att handla så att jag i morgon kväll kan laga maten och baka det som jag ska ha med på midsommmar! Tiden går så fort när man jobbar natt, dygnen springer iväg. Det är väl Onsdag idag redan va?

Kommentarer
Postat av: EsKa

Eftersom det är internet det handlar om så har jag ingen större lust och fläka ut med namn osv. Det har nog inte du heller ? Man vill trots allt ha en viss anonymitet. *ler hemlighetsfullt* ;-)

2007-06-20 @ 17:41:06
URL: http://eska.blogg.se/
Postat av: Borthy till Erik Stefan karlsson.

Jag vet. jag skojjar bara lite. Hoppas att du inte tagit illa upp? Jag har ju inte varit lika anonym som du i min blogg men jag sticker inte ut med så mycket åsikter eller personliga saker här! Hörs snart!

2007-06-20 @ 19:14:25
Postat av: EsKa

Jo, absolut, det vill jag nog inte heller göra, vara alltför privat eller personlig. Och de som vet, säger ju att det inte är så bra heller i bloggosfären. Vill nog egentligen bara ha ett eget privat forum där jag får tycka vad jag vill. :-)

2007-06-20 @ 19:22:14
URL: http://eska.blogg.se/
Postat av: Carola

Ja, veckan har gått hur fort som helst..ändå har man jobbat helgen. Pannkakor:mums...gör bara så sällan. Så du jobbar nätter? Beundrar dig som klarar av det.

2007-06-20 @ 19:34:34
URL: http://carolangel.blogg.se
Postat av: Junitjej

Är det ok om jag tar med mig bilden på kocken?

2007-06-20 @ 20:01:00
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Junitjej

Glöm GI-metoden, nu gäller SB-Metoden (Småbarnsmetoden)
Har du provat alla metoder utan resultat läs nedan. 100% säker metod
för att komma i form till sommaren.
Det kanske är värt att prova denna metod för att komma i badkläderna till semestern?!?!
Ha en bra dag!
Junitjej
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det har sedan länge varit känt att tvååringar i allmänhet är slanka. I
ett samarbete mellan barnläkare, röntgensköterskor, näringsterapeuter och
utmattade föräldrar har därför denna nya diet tagits fram:
Frukost: Ett kokt ägg, en skiva rostbröd med aprikosmarmelad. Ät två
små bitar av ägget och bred ut resten på golvet. Ta en bit av rostbrödet
och smörj sedan in ansiktet och kläderna med marmeladen.
Lunch: Fyra färgkritor (valfri färg), en näve krossade potatischips och
ett glas mjölk (tre klunkar, häll resten på golvet).
Middag: Ett kex, två mynt. Skräp från under soffan.
Kvällsmål: Rosta en skiva rostbröd och kasta den på köksgolvet. Till
det fyra klunkar av kvällsbadvattnet.
Det är bra att göra dieten effektivare med lämplig motion.
Här är några exempel:
* Vrid och slingra dig på golvet i en stormarknad, stärk samtidigt dina
stämband genom att vråla högt. Gör kraftigt motstånd när mannen från
Securitas släpar ut dig ur butiken.
* Spring överallt, hoppa emellanåt. Ramla regelbundet, att kravla sig
upp stärker musklerna på ett mångsidigt sätt. Kom ihåg stämbanden: skrik
medan du springer.
* Be om en sparringpartner vid påklädning. Gör med alla krafter
motstånd mot att bli påklädd. Nöj dig inte med de första kläderna, kräv
att få byta dem åtminstone tre gånger.
Lycka till!!!

2007-06-20 @ 20:07:00
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Henrik (kollega till Majjanw)

Tack för den goda tårtan!! Tyvärr var det fler än jag som jobbade den dagen.. Ja, laserdome har jag provat en gång. Hade otur och spelade mot folk som var mycket bättre.

2007-06-20 @ 20:42:07
Postat av: Farmor

Ja lilla majjanw, farmor är här nu! Det verkar som att alla barnen finnas här nuförtiden. Men var är pappa....? =)

2007-06-20 @ 20:47:05
Postat av: Gullefjun

Ja, tiden springer iväg...hinner inte riktit med så jag tar en bloggpaus över helgen.
Ha en underbar midsommar å glöm inte att äta mycket jordgubbar :)
Kram

2007-06-20 @ 20:49:41
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: Sharlet

boken heter "Leila bortgift emot sin vilja" en väldigt bra bok måste jag säga. Man kommer in i den väldigt fort och man längtar varje gång efter att få läsa den igen. Jag målar pelarna i vitt färg, tycker det passar bättre med mycket. Speciellt utomhus.
gillar ljusa färger på byggnader.
mitt jobb är faktist helt okej , trevliga arbetskamrater och man trivs utmärkt.
jag jobbar ju samtidigt inom trädgård också, passar mig utmärkt eftersom jag älskar allt med inredning och natur.
vad jobbar du som då?! ha en fin kväll ! :)

2007-06-20 @ 21:14:32
URL: http://nookiie.blogg.se
Postat av: Anonym

Har Pappa försvunnit med alla Pengarna?? :)
Trevligt att kallas för "lilla" fortfarande, jag börjar ju komma ikapp er andra nu :)
Ha en fin Midsommar!

2007-06-20 @ 22:21:02
Postat av: Pensionären.

Det gör inget om Du går in på min blogg oxo!

2007-06-20 @ 22:35:06
Postat av: Annika

hej ! tack för komentaren på min sida ,jag ska blogga om lycka eller brist på en annan dag hoppas du har en god natt kram från Annika

2007-06-21 @ 00:25:14
URL: http://motleycrue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0