Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Trevlig midsommar allihop!


Nu är jag vaken igen! Tack alla ni som skrivit uppmuntrande kommentarer till mig när jag sovit! Det där med uppdatera hade jag ingen aning om.....hmmm...
Gissa vad jag ska göra nu? Det är knappt jag vågar säga det... den där Långpannetårtan igen! Tror inte längre det är någon som vill ha receptet men om det mot all förmodan är det så finns det att hämta här: Långpannetårta.
Jo, den ska med på festligheter. I kväll blir det matlagning och förberedelser för min del och i morgon bitti bär det iväg. Mitt i all rusningstrafik just nu är maken med yngsta sonen hos ÖNH-doktor då gossen troligen ska operera bort mandlarna i höst. Vilken jäkla tid för läkarbesök, idag?
Nåja, säkert roligare att vara där än på Systemet eller någon motrvägsavfart på väg ut från stan...
Måste sluta snacka nu och börja baka! Vi hörs när vi kan efter allt firande! Om ni ska köra någon stans, kör försiktigt!
Färskpotatis, jordgubbar, trevligt sällskap och inget regn önskar jag er! Kram


Kommentarer
Postat av: EsKa

Trevlig midsommar på er..! ;-)

2007-06-21 @ 15:47:52
URL: http://eska.blogg.se/
Postat av: Jada

Trevlig midsommar själv!

2007-06-21 @ 15:58:15
Postat av: Sharlet

Låter ju som ett väldigt intressant jobb måste jag säga.
Himmla bra!.
jo det där med dukningen har ju samtidigt dina prisstadard , men ett gott råd för att hålla det snyggt med samtidigt vara inom budget kretsen är då att man kan köpa servetter som är billiga men istället för mönster så köper du en färg och duker upp den eller mixar lite med servetterna man kan ju fixa till dem i olika modeller.
kan kanske så småningom ge några tips för läsarna om just servetter.
Ha en trevlig midsommar.

2007-06-21 @ 16:34:18
URL: http://nookiie.blogg.se
Postat av: majjanw

Du står där och bakar ditt och jag står här och bakar mitt.
Men det vita är inhandlat iallafall.
Do you pick me up in the early morning tomorrow?

2007-06-21 @ 17:54:03
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Anonym

Sådärja!
Nu har jag bakat 45 bullar, tvättat tre tvättar, hängt upp allt på tork i lägenheten, dammsugit, vaskat golvet och ätit pasta med pesto och diskat- allt på 2½ tim. Samt bloggat en hel del....
Nu ska jag krypa ner i lavendelbadet, inkl hårinpackning och ansiktsmask, med ett glas vitt och fira in midsommar !
Ses imorgon!

2007-06-21 @ 19:39:36
Postat av: ejmis

Detsamma till dig!!!

2007-06-21 @ 21:46:14
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0