Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Äpplen


God morgon! Jag har  sovit som en stock! Var ju inne i stan igår på första informationsmötet på Adolf Fredrik, det bådade verkligen gott! Sonen fick se sina klasskompisar och fröken för första gången!
När vi kom hem somnade jag och barnen utan vaggsång!
Nu ny dag! Är fortfarande jättesvullen i hela kroppen men framför allt i ansiktet dock väl preparerad med antihistamin mot allergi. I går när allt var som det var åt jag ett rött öpple på prov för första gången på massor av år, ett sådant där rött vaxigt saftigt äpple! Det gick bra! Då vet jag 2 äppelsorter som jag kan äta! Jag provar bara att äta äpple på jobbet där man har bra uppbackning! Äpplen från trädgården hemma funkar dock inte! Jag har verkligen längtat efter att kunna äta några äpplen igen! Nu studiedag!


Kommentarer
Postat av: Pensionären.

Vad man kan glömma! Hade ingen aaaaning om att Du inte tål att äta vissa äppelsorter.Stackars dej!Roligt med Adolf Fredrik-skolan. Ska bli intressant att se vad den ger sonen.Kom inte ihåg om jag talade om, appropå son, att grannen i ditt gamla barndomshem har nedkommit med en son.

2007-05-22 @ 09:31:17
Postat av: Borthy till pensionären

Hej! hade ni bra på Gotland? Hur var det med Mojmoj? Nu blir jag nyfiken? Vem kan ha nedkommit med en son? Kan du ange nummer på länga kanske?

2007-05-22 @ 09:38:47
Postat av: Jada

Vad tål du för äppelsorter? Jag har Amorosa?? tror det heter så....ifall du tål det ska du få till hösten. Den som väntar på något gott....

2007-05-22 @ 09:46:40
Postat av: Monika

Så tråkigt att du inte tål äpplen! Är det bara råa äpplen eller gäller det äppelkaka och sånt också? De flesta jag känner som inte tål äpplen kan i alla fall äta dem tillagade.
Var rädd om dig!

2007-05-22 @ 11:06:55
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Borthy

Tillagade äpplen går kanon men råa svenska äpplen kan jag inte ens skala med handskar på, ögonvitorna svullnar upp och det kliar runt hela munnen! Kan äte vaxade gröna och nu provat ett riktigt vaxat rött vad de nu heter! Mums!

2007-05-22 @ 13:38:40
Postat av: Gissa vem?

Pausa nu bloggandet och redigera bilderna från Ramis, människa! :)Kram / Markus o Gissa vem?

2007-05-22 @ 15:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0