Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ett stort tack till Junitjejen!

                                     image204
(Obs, ni får titta lite längre upp till vänster på sidan)
Ser ni vad som hänt i natt?? Titta lite till vänster.. ser ni? En klocka i min blogg! Den var hett efterlängtad! Redan under mina första bloggande dagar råkade jag trycka mig in på Junitjejs blogg och se allt läckert som hon gjort och har där förutom allt trevligt som hon skriver!
Jag har suktat på klockan så länge och försökt att installera den hos mig men inte kunnat. I natt när jag sovit har Junitjej efter att ha fått mina inloggningsuppgifter givit mej en klocka i present! ....och kära vänner, jag kommer att kunna hjälpa er nu att få klockor för nu ser jag var den ska sitta, om ni vill ha alltså, ni som bloggar!
Jag har också under en längre tid terroriserat henne med alla möjliga och omöjliga frågor om utssende på bloggen som hon hjäpt mig med, t ex bakgrunder så nu kan jag det också!
Ett stort och varmt tack till www.junitjej.blogg.se !
(Läs hennes trevliga blogg men terrorisera henne inte om klockan och bakgrunder, jag kan hjälpa nu!)

Kommentarer
Postat av: janne

och en annan har inte ens hajjat hur man får in bilder ::-(

2007-05-16 @ 11:05:49
Postat av: Jada

Coolt! Jag vill oxå ha en klocka......
Bra tjej den där juni tjej, jag är oxå en junitjej...alltså jag fyller år i juni...

2007-05-16 @ 11:35:50
Postat av: majjanw

Hjäp mej!

2007-05-16 @ 12:11:24
Postat av: majjanw

Hm.. Var Mrs W med igår? Pratade jag med henne?
Det är en del som jag bloggat med som jag inte vet hur de ser ut IRL.

2007-05-16 @ 12:14:48
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: JanBanan

Superläcker klocka! Ur led är tiden !

2007-05-16 @ 17:08:42
Postat av: majjanw

Har jag en stående inbjudan på Kristihimmelfärdsgrillningenvinbloggaraftonen???

2007-05-16 @ 17:35:28
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Borthy till Janne!

Grundkurs i lägga-in-bild-kunskap får du på jobbet i em!

2007-05-16 @ 18:36:27
Postat av: Borthy till Jada!

Jag letade efter dig i dag på jobbet men du hade gått tidigt pga röd dag i morgon...jag skulle ju ge dig klocka och pimpa din blogg! Jobbar som bäst med att pimpa mat-ass blogg nu i stället!

2007-05-16 @ 18:38:11
Postat av: Borthy till Majjanw!

Klart du har stående inbjudan i morgon! Kom direkt efter jobbet så korkar vi upp, loggar in och tänder grillen!
Ang Mrs W, vet ej om ni pratade i går?? Jag får visa dig bild i morg så får du avgöra om ni känner varandra, det tror jag!

2007-05-16 @ 18:40:13
Postat av: Borthy till JanBanan!

Jag tycker du börjar kännas redo att skaffa en blogg och bli en av oss i gemenskapen som uppstår! Gå till www.blogg.se och registrera dig , alldeles under "logga-in-knappen" finns knappen för hur man startar en blogg! Gör det nu bara! Om du behöver hjälp så kommert jag och hjälper till!Ur led är tiden!

2007-05-16 @ 18:44:48
Postat av: Janne

Nu har häxmästaren själv (Borthy) visat hur jag får in bilder. Thanx sister

2007-05-16 @ 19:58:26
Postat av: Cyberspunken

Ahhh en klocka please tell me! hur och var ska man lägga den =)

2007-05-17 @ 22:52:21
URL: http://cyberspunken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0