Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Hon kan ju inte vara riktigt klok? Längta till vardag?

image95
Har verkligen försökt att skrämma liv i kropp och själ i dag men det tycks inte gå! Gått en promenad till men jag blir inte piggare för det, känns snarare som mer överkörd av tåget och då kan jag säga att det inte ens var så speciellt mycket vin inblandat i bilden igår kväll. Kanske seg för att det varit en synnerligen lång helg med flera vin-middagar? Ska bli skönt med vardag och jobb i morgon igen.....ja, där fick ni det svart på vitt igen, jag är inte riktigt klok, längta till jobbet! Nej, det har varit jättetrevlig långhelg men kroppen orkar inte för många sena kvällar med vin!
Just nu crazy-sjunger Crazy Frog på hög volym i lill-grabbens rum, ytterligare ett skäl till att det är skönt med vardag i morgon! Nu ska det snart vankas Tacos, frågade minstingen vad han ville äta vilket var ett verkligen dåligt drag av mig, att man aldrig lär sig?
image96
Nu skiner solen över Stockholms södra utkanter igen, lite värme på det här och man får hänga in dunjackan igen. Har smsat lite med några vänner i em. Alla verkar sega och utan avsikter att göra något vettigt eller nyttigt av dagen.
Maken spelar just nu krigs-dataspel på den andra datorn så energinivån är låg här. Ska man ha dåligt samvete en sådan här dag, att man inte gör något? Jag blir lite rastlös och hade nog hellre hoppat över sådana här dagar.


Kommentarer
Postat av: majjanw

Njut, människa, njuuut!
Själv är jag uppe i en riktig mastodont-jobbar-period.
Se svar min blogg!

2007-05-01 @ 17:07:53
URL: http://majjanw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0