Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Hur dagen blev... morgonen.


Kl är snart 09.00 Har sms-at lite med kär vän under morgonen och talat i tel om livet med Darr. Har bäddat sängarna och druckit en kopp kaffe till samt kollat snabbt över några kompis-bloggar. Har vikt alla lakan i tvätten men inget mer.

10.15
Revulotionerande upptäckt jag gjort! Hade handsfreen på tel och pratade ytterligare en kvart med Darr samtidigt som jag vek tvätten! Märkte knappt att jag vek tvätten det blev bara gjort!!!!
Gjort ett rejält race här hemma!
Ska slänga i mig gröt nu och sticka till badhuset, beräknar vara där 11.00 sen KK!

Kommentarer
Postat av: majjanw

kk, kärlkirurgen?! Vad ska du där att göra? :)

2007-05-24 @ 13:28:17
Postat av: Borthy till Majjanw

Just det! kärlkirurgen! Kärt barn har många namn he he....

2007-05-24 @ 15:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0