Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Inte van med skolbänken...


Oj vad det är svårt att sitta i "skolbänken" när vi har studiedagar! kroppen är inte van, jag faller i trans och koma om jag inte sitter och stör med kommentarer om ingenting hela tiden! Min kollega sitter alltid på alla möten och för anteckningar och kommer med kloka kommentarer och frågor i bland. Jag frågade honom idag: Människa, vad gör du med alla dokument du skriver, alla protokoll du för under alla möten?
Han svarade: Jag slänger dem så fort jag lämnat salen eller mötet! Jag skriver bara för att hålla mig alert och inte somna! Fasen vad klok han är! Han ser obeskrivligt ambitiös ut och är det ju också! När man som vi har ett ganska fysiskt arbete är man inte van att sätta sig ned och lyssna på någon som visar saker på powerpiont en hel dag även om ämnena är intressanta och man behöver lära sig, ögonen rullar bakåt in i skallen!

Kommentarer
Postat av: Gissa vem?

Som sagt , gör en paus i bloggandet och redigera din 400 bilder från Ramis, människa! :) Kram/ Gissa vem och Markus.

2007-05-22 @ 15:50:18
Postat av: Borthy till Gissa vem och Marcus!

Hej gull-ungar! Välkomna i bloggens underbara värld!Jag börjar stam mam mam mam ma när jag får sådana där order! Ni har helt rätt och har jag inte med mig bilderna på fredag så får nu raka av mig mustaschen eller något annat valfritt....typ locka håret på mig med ullaredspolar eller något!

2007-05-22 @ 16:44:53
Postat av: majjanw

ja, var är bilderna från Ramis?
Jag kommer på Lördag och går en Lasagnekurs och pimp(l)ar..

2007-05-22 @ 16:48:35
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Monika

Jag skriver också en massa papper. Men jag är inte lika klok och slänger dem. Här ligger de på hög.

2007-05-22 @ 17:40:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Borthy till Monika!

När jag gick i skolan var jag extremt högpresterande vad det gällde anteckningar, skrev om alla mina anteckninar fint i anteckningsböcker, lärde mig av det! Som du märker nu har jag mycket ord, svårt att begränsa mig och det var lika dant då! Nu skriver jag ingenting på möten för jag får prestationsångest! Bara lyssnar! Jag hatar gamla pappper som ligger, har börjat slänga allt skit som ligger, allt som tynger mig!

2007-05-22 @ 18:38:11
Postat av: markus

hallo liebes tagebuch
ich habe immer noch nicht die bilder von ramundsberget bekommen
gruss markus

2007-05-23 @ 07:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0