Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Jag somnade ju nyss....

image171
Nu 13.30 ringde klockan. Det är en sådan där hemsk dag då jag måste vända tillbaka dygnet. Nu är det bara att återuppstå! Min plan för att klara det här är med frukost och kaffe. Prata med så få som möjligt för att inte avslöja mitt PMS-skit-humör och min trötthet.
Ta en dusch och fila ut lite obefogad PMS-ilska genom hälarna (det här är ett projekt... med hälarna alltså som måste fortgå en tid för att komma till fulländning men trägen vinner!).
I går målade jag tånaglarna i den där röda färgen......jag har svårt, jäkligt svårt att förlika mig med den på mina bleka fötter! Ska ändå måla en gång till nu så att blå-nageln inte lyser igenom så ska jag prova det några dagar....tror ändå mer på ett nagellack med lite mer brunt i.....men egentligen tror jag inte på nagellack alls!
Klockan 15.00 tänker jag infinna mig på Yogan. har fortfarande känningar från förra gången.

Kommentarer
Postat av: Monika

Klart du ska ha nagellack på tånaglarna!

2007-05-14 @ 14:41:37
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Borthy

Har vant mig lite... undrar vems fötter det är jag ser när jag tittar ned....fast man får vara glad att man ser fötterna alls! ;-)
Har du tå nagellack?

2007-05-14 @ 18:34:52
Postat av: Junitjej

Svar till Borthy: Förlåt för att du inte får svar förrän nu. Jag hoppas att jag kan hjälpa dig. Jag har absolut inte blivit trött på alla som ber mig om hjälp. det är bara kul om man kan hjälpa till!!
Logga in på bloggen. Välj design och klicka på Redigera Stilmall. I början ser du detta:
body {
background: #FFFFFFF --->HÄR KAN DU SKRIVA IN EN FÄRGKOD OM DU VILL, MEN DU MÅSTE INTE. url(http://SKRIV IN BAKGRUNDENS IRL-ADRESS HÄR!) left top;
margin:0;
text-align:center;
För att få reda på bildens (den du vill ha som bakgrund) url-adress, högerklickar du på bilden. Välj Egenskaper. Där finner du url-adressen.
När jag har redigerat min stilmall har jag hela tiden testat mig fram. Jag har inte gått någon kurs eller så.
Hoppas min hjälp var till någon nytta! Fråga igen om du inte förstår!

2007-05-14 @ 18:53:00
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Junitjej

Jag har skickat dig ett mail!!

2007-05-14 @ 18:57:07
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Borthy till Junitjej!

Tack snälla du! Jag blir jätteglad! Just nu lite mycket att stå i på hemmafronten men ska ta tag i det förhoppningsvis i morgon! Än en gång, jätte-tack! jag har verkligen försökt nätterna igenom i helgen med de här koderna....

2007-05-14 @ 19:13:36
Postat av: majjanw

Jag följer med till kulturkvällen. Kommer till er efter jobbet?! jag smsar dej.

2007-05-14 @ 19:29:56
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Mrs W

Låter läckert med röda naglar men jag vill också se dig med rött läppstift......

2007-05-14 @ 21:06:55
Postat av: jada

Du får börja gå i öppna skor utan strumpor på jobbet så vi alla kan ta del av dina fräscha sommarfötter! Ja, så vi andra sunkisar får inspiration. Jag har inte tå nagerlack ännu....

2007-05-14 @ 21:45:28
URL: http://jada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0