Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Madonnakläder


En fullspäckad ledig dag igen! Skynda skynda!
Inledde dagen efter att jag lämnat minsta grabben i skolan med att innfinna mig 8.30 på stora sjukhusets röntgen för att ordentligt fotografera stora grabbens huvud i alla vinklar och med panoramavy så att tandläkarna kan knåpa ihop en 3-dimitionell tanställning åt honom. Efter denna grundliga undersökning borde de kunna ge honom schyssta grejjer tycker man....på min tid så gjordes bara en enkel gipsavgjutning och så på med rälsen och ståltråden bara, inte så mycket planering och knussel!
Direkt därifrån blev det lämna av grabben i skolan och sedan hade jag en läkartid kl 10.00.
Sen när jag skulle ta mig därifrån var det nära jag fick P-bot fast jag stod lagligt men jag hade en liten plan på att vrida om P-skivan så att jag kunde stå kvar 4 timmar extra på platsen men se det gillade inte P-lisa så då fick jag ta bilen till nästa pendeltågsstation och därifrån ta tåget in till stan för att möta Darr kl 11.30!
Darr och jag åt pasta/pizza i Hötorgshallen eller heter det Kungshallen? jag vet inte men trångt var det. Vi snackade deep-talk fast det är tröttande men ibland så måste man!
 
Direkt därifrån ut på stan och vi tog direkt tag i en orgie av prova kläder på Hennes och Maurits och vi köpte faktiskt en hel del..... dock inte denna helt fantastiska kreation signerad Madonna! Vi blev helt enkelt tvungna att prova detta klädesplagg! En svart glansig kroppsstrumpa! Döm själva! Allt klär en skönhet???? Jäkligt snyggt med vita ben och ullfrottéstrumpor till!
I övrigt köpte jag en bikini och lite sommarkläder, lite vardagligt. Sen blev det Kaffelatte.
Kl 16.00 infann jag mig framför scenen i Huddinge Centrum där stora grabben skulle ha konsert! De var jätteduktiga! Nu inlägg och kombinerad matlagning. Äta och sedan dra iväg till skolan där stora grabben skall ha teaterföreställning!


Kommentarer
Postat av: majjanw

Woaw, vilken läckerbrtutta i svart kroppsstrumpa!!
Kul att shoppa lite, jag gick en runda på Indiska igår och de hade REA, ah, vad det gör en gott att shoppa loss ibland.
Har också varit ledig idag, men med skillnad från dej har jag hasat runt i pyamas, raggsockor och lagat "din" Lasagne.
kram!

2007-05-29 @ 18:22:04
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Monika

Du har ju börjat stressa lika duktigt som jag gör på min fritid...

2007-05-29 @ 19:46:49
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Monika

Man kan äta pasta/pizza både i Hötorgshallen och Kungshallen. De ligger ju nära varann. Var det i samma hus som biograferna var det Hötorgshallen, på andra sidan gatan ligger Kungshallen. Det är där jag brukar äta sushi.

2007-05-29 @ 19:50:14
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Janne

Hur fan orkar du och fortfarande vara så snygg ??

2007-05-29 @ 20:27:51
Postat av: Borthy till Monika

Det måste ha varit i Kungshallen. Jo, jag har ätit Sushi där också, den är fin!
Erkänn att jag nästan lirar i samma stress-liga som du mellan varven... men jag är duktig på att säga att du ska ta hand om dej och ta det lugnt.... det är bara det att det är så omöjligt svårt att priorietera bort viktiga saker.. går inte!

2007-05-29 @ 20:45:37
Postat av: Monika

Jodå, du är på god väg. Men jag är också bra på att dra mig tillbaka och ladda batterierna. Men det märks nog inte lika tydligt som mitt eviga flängande med olika aktiviteter.

2007-05-29 @ 21:13:23
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Mrs W

Wow, hoppas verkligen Du köpte den dräkten den satt som klippt och skuren på dig....Tack för fina bilder på våra duktiga pojkar!
Puss

2007-05-29 @ 21:18:51
Postat av: Jada

Läckert! Synd att du inte ska med på fredag, för då hade du ju haft den perfekta "outfiten"!

2007-05-30 @ 07:09:47
Postat av: Borthy till Janne!

Du är världens bästa! .... det allra viktigaste är ju trots allt inte hur snygg man är utan hur bra man dansar!!!!! Kram

2007-05-30 @ 08:31:46
Postat av: Borthy till Jada!

Jag lade undan den till i höst, då ska jag med! Ja, den satt som sydd på mig ;-)
Kommer till dig för pimpning senare idag!

2007-05-30 @ 08:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0