Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Paus i försöken att ändra färger...

Jag vet inte om någon sett i natt hur många olika färger min blogg haft? Nu tar jag paus från lärandet och den får sitt ursprungliga utseende till jag hittar någon mer harmonisk färgskala än det jag hittat på i natt! Nu trött trött trött och får sova om 3 timmar! Jo, firman har fått in lite ordrar efter midnatt.
Tror Serbien vann melodifestivalen och att Sverige nog bara fick tröstpris på 18:e plats...men jag vet inte, har bara hört rykten....
                                                          image183

Kommentarer
Postat av: majjanw

Titta, kl är 0535, och vad gör jag..bloggar!!!
Och det är tillomed söndagsmorgon..

2007-05-13 @ 05:37:39
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Borthy till Majjanw

Jag har bytt färger hit och dit hela natten när det varit stillsamt... och för att inte somna. Jag vet hur man gör mycket nu men kan fortfarande inte infoga ordentliga bakgrunder... men..Rom byggdes inte på en dag! Ska du jobba eller vad gör du uppe nu?

2007-05-13 @ 06:01:13
Postat av: majjanw

Ledig idag - och kanske just därför som jag är klarvaken så tidigt. Typiskt.
Hem och sov gott, så ses vi på bloggen om några timmar.
Jag ska inte ringa!!!!!

2007-05-13 @ 06:49:10
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: tlh

Det är inte bara rykten, det är sant. Interessant med nytt bloggutseende. Hur gjorde du det, du får visa det till mig en gång.

2007-05-13 @ 09:13:47
Postat av: Monika

Det är bra att du lär dig en massa om programerande. Kan vara bra för mig när jag bygger min hemsida. På min blogg kan man inte bygga något, bara byta mellan förutbestämda bakgrunder. Jag bytte ju min när det började bli lite ljusare tider. Men det var kanske innan du började komma på besök? Till hösten byter jag nog tillbaka.

2007-05-13 @ 10:13:45
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Borthy till tlh

Du drog in och ned mig i det här träsket och visade mig allt du kunde! Nu är det pay back time, jag ska lära dig allt jag klurat ut så fort tillfälle bjuds!Lovar :-D

2007-05-14 @ 02:48:27
Postat av: Borthy till Monika.

Jag tror det går att ändra i din också, själva grejjen är att man går in och snickrar på en redan befintlig. Inte mycket av min lila-gula är kvar, eller hur? jag ska lära dig allt jag kan och jag tänker lära mig mycket mer!

2007-05-14 @ 02:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0