Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Scoop nr 2!


Vi sitter på det 5 stjärniga hotellet och äter den fantastiska frukosten.... Plötsligt ser jag: Sebastian i Idol!!!!
Viskar diskrtet till barnen att titta "snyggt".... men han har blivit lite långhårigare än han senast var på TVn.... men ändå......
Själva grejen är bara den att när vi senare skall checka ut kommer Sebastian gående i lobbyn...... eller vad nu då? Ser jag dubbelt för i den andra fotöljen sitter DEN RIKTIGA Sebastian! Que? Den falska kopian går i väg men den sanna checkar in med sitt band! Det blev fel som blev rätt! Barnen tappade hakan och jag med, jag för att det blev så konstigt! ( Jag tror faktiskt att jag lyckades med konststycket att se E-type också......)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0