Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Söndag morgon.


Vaknade tyvärr innan 07.00! Är trött men det var inte möjligt att somna om igen. Gick upp. har slängt i tvätt och disk i respektive maskiner, tagit ned torr tvätt och stökat runt lite allmänt med sådant trist i tysthet. Ute är det fint väder, redan 15 grader, fåglarna kvittrar, syrenerna doftar och det är så där söndags-stillla i kvarteret, inga bilar, folk sover!
När jag skulle byta batteri i kameran nyss gjorde jag en typisk jag-grej! Det nyladdade batteriet smet ur handen på mig och lade sig med ett splash prydligt på botten av kattens vattenskål! Jag fiskade trött på mig själv upp det och funderade på om detta skullle kortsluta hela kameran men som tur var hände inget, kameran startade snällt och odramatiskt! Nu är klockan 08.40 och minsta sonen kommer morgon-gosig ned för trappen med sömnen kvar i kroppen, vinglar raka vägen in på toa för morgondrill.
Jag sitter med en stor kopp Söderblandning, är svag för dessa lite sliskigare teerna, typ Rabarber och grädd mf. Nu dundrade stora grabben ned för trappen och in på dass, man kan inte beskylla honom för att tassa direkt, det är dunder och brak
.

Kommentarer
Postat av: Pensionären.

Tänk att Mors dag kan rinna förbi så obemärkt!
Men mina barn har ju SINA föräldrar att tänka på!

2007-05-27 @ 16:06:23
Postat av: Borthy

Grattis mor! Mor kära mor, vem är väl som du? Mor är en orm!

2007-05-27 @ 20:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0