Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Allt bara löser sig till det bästa jämt i mitt liv!

Även om ingen tror det så håller jag just nu på att vika tvätt!
Jo, i varje fall mentalt...jag sitter inte alls vid datorn...jag skulle bara passera den med massa vikta lakan som skulle till sin garderob!

Dagen har gått rasande fort idag.
Sov dåligt i natt, vaknade klarvaken kl 03.00 och somnade inte om förrän vid 06-tiden!
Jag är en urusel sovare och är skitförbannad på mig själv för det här! Sedan sov jag skönt fram till 09.30 då 2 små gossar kom nedkrypande till mig, MYSIGT!

Eftersom köksbordet var belamrat med sådant jag inte hunnit sortera klart från köks-skåpen dagen innan blev det lite utspridd frukost men sedan drog jag igång med fortsättningen.

Riktigt mycket skräp har samlat sig i skåpen men nu har jag gått fram med terminatorstilen och hårt rensat och kastat!
Öde ekar det nu när man öppnar och tittar in i dem!

Under dagen har vi också varit på släktmiddag inne i gamla stan och vi tittade på kort från förr eller big bang kanske man ska kalla det, hur släkten såg ut i slutet av 1800-talet.

Som pricken över i har jag åkt kommunalt nästan ut till hjärtat av Sörmland för att hämta tillbaka Mazdan som jag ska få ha till dess Golfen är i min regi igen!

Ja, jag vet och är mycket tacksam för det, jag är född med silversked i munnen på alla sätt!
På något underligt sätt bara löser sig allt alltid till det bästa i mitt liv hela tiden!
Grattis FAR på fars dag! Kram till dig!
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: maria ( syrran din..)

Ja en ros till Faderens dag!! Eller som jag föreslog att han skulle köpa medans han väntade på dej i J. " Köp en rejäl korv med mos!" Men han kontrade med att säga att ahn o Moderen skulle gå runt i ICA och kolla någon filmjölk.. Den Faderen, den Faderen..

2007-11-11 @ 19:54:11
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Socrate

Märkligt men jag känner som regel detsamma. kanske inte så märkligt. Vi människor tar så lätt ut de mest otroliga problem i förväg - och så blir det inget av det! Efteråt kan man skratta åt det. Tänker ofta att - "det löste ju sig, det oxå" efteråt, om något man gruvat sig för.

TRÄNAR OCH FÖRSÖKER BLI BÄTTRE PÅ ATT INTE
"MÅLA F-N PÅ VÄGGEN I ONÖDAN" .

HA EN BRA VECKA - önskar vännen Socrate

2007-11-11 @ 20:07:24
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: maria

Disk,- gullig och mysig!!?? Bha!

2007-11-11 @ 21:04:09
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Cyberspunken

Åhhh jag blir nästan lite avundsjuk att du lyckats rensa köksskåp... hehe jag har alldeles tokmycket med "kan vara bra att ha saker" och inser ofta att hälften av grejerna har jag inte använt sen jag satte upp dom i skåpen... för vem vet hur många år sen... hmmm inte bara avunsjuk utan även lite inspirerad! Skåpen får bli mitt nästa projket! =)

2007-11-11 @ 22:46:46
URL: http://cyberspunken.blogg.se
Postat av: Jada

Jag lider med dig, o med din granne hur f**n lyckades han med att backa in i din bil på din tomt?
Ja det är tur att du är så positivt lagd.
Kram till dig!

2007-11-12 @ 07:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0