Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Det kommer bli en bra dag idag!


Vaknade och kände mig full av energi och på ett fantastiskt bra humör!
Hur kommer det här sig? Ja, varför inte? Varför fundera så mycket?
Det känns bra helt enkelt och det känns som jag har väldigt lite att hetsa upp mig för!
Jag ska verkligen behålla och njuta av den här känslan hela dagen!!!

Allt flöt på så fantastiskt fint i morse med morgonprocedurerna med barnen och och jag och killarna kom i väg ostressat utan några som helst missöden!
I bilen på väg till jobbet sa de på radion att det börjat snö rejält i länets både norra och södra delar så då får vi väl hoppas att snövädret under dagen har lust att mötas lite över oss här på mitten och göra byggden vit och vacker!

I dag släpps biljetterna till sommarens Iron Maiden-konsert!
Igår smsade Bästis Darr överraskande nog och frågade rakt på sak om hon och jag skulle gå!
Först tänkte jag...nej...det är ju mitt i juli, vem vet var man är då?
Men sedan tänkte jag direkt: Klart vi ska gå på Iron Maiden i juli!
Skulle något annat dyka upp som förhinder är det väl bara att sälja plåtarna! Nu ser jag verkligen fram emot det och det lutar åt att vi blir ett gäng! KUL!
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Socrate

Hallå Borthy. Jo den där positivitetstanken bör omhuldas varmt. Inte helt lätt alltid att göra det men försöka bör man.
Angående "min" bil är det en Pontiac TransSport 1996, alltså en sån där "familjebuss", med 7 säten. Den betraktas nog i sammanhanget som den töntigaste av den typen bilar - V4-motor och manuell växellåda mm, men har funkat toppen för oss. Vi är 6 personer i familjen så det beövs så många säten. Har alltså ett över ibland. Den har precis som flera sådana bilar reservhjulet under bagagerummet. Faktum är att det är likadant på vår Renault Clio 1998, som ju är en liten bil så...Idén är alltså inte helt unik.
En sak till:
Du bloggade ju för en tid sen om dina söners sångframträdanden och "att höra änglar sjunga".
Du råkade väl inte se den franska filmen "GOSSKÖREN" i lördags?
Fick den där speciella känslan när jag såg den.
Om du inte såg den kan den rekommenderas - var Oscarsnominerad 2004, samtidigt som den svenska filmen "Såsom i himmelen" som ju även har sångtema.
Ha en skön dag önskar vännen Socrate

2007-11-12 @ 09:25:54
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: majjanw

Inge
snö
här
ännu.
Buhu.
Om inte annars , så ses vi på Maiden.
Må gott!

2007-11-12 @ 10:44:00
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Monika

Fick ni tag på biljetter? Inte jag! *snyft*

2007-11-12 @ 11:43:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Monika

Göteborg är också en trevlig plats! *glad igen*

2007-11-12 @ 12:17:53
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Kenttjejen

Hej! Vad härligt det låter med positiv energi! :) Hoppas ni fick tag på biljetter. Kollegans son hade legat i som sjutton, men inte lyckas. De hade köpt dubbelt så dyrt på någon annan sida i stället. (Men med din inställning gick det säkert galant).
Min bil otur håller i sig, i dag då jag åkte till jobbet sprutade jag spolarvätska på rutorna och satte igång vindrutetorkarna och så bara sprack det upp en låååång spricka från ena sidan till den andra på framrutan på min lilla blåa sötnos. Inte kunde man bli arg, nej... lite trött bara. :/ Har bokat tid för lagning i morgon för 1510:-. Hade ju hellre shoppat mig två par jeans eller så... OM man fick välja... men det får man ju tyvärr inte.
Tur att bilverkstäderna har vår familj som hjälper dem till deras respektive årsvinster.
Hur går det med din lilla gula?
Men du - visst skulle du hellre gå på kent än Iron Maiden, eller har jag inte fattat det här med musik? Kent har ju vårturné ryktas det om. Hänger du med då??? =)
K R A M ♥

2007-11-12 @ 13:31:46
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: A

Hej. Tittar bara in en snabbis och önskar dig en fin dag:) Kram

2007-11-12 @ 14:43:07
URL: http://amittilivet.blogg.se
Postat av: Farmor

Jasså minsan, det ska till att gås på hårdrockskonsert. Jag med.... Fixat biljett? I S-holm el Götet? Blir Stadion för oss.
Kram Farmor

2007-11-12 @ 16:27:47
Postat av: Borthy till Farmor!

Hej! Vad glad jag blir, då kan vi gå tillsammans! Stadion blev det för oss också!
Läget förresten, det var ett tag sedan nu, vi måste höras snart och gå ut på bus! KRAM!

2007-11-12 @ 16:41:59
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Farmor

Får se vad vi kan hitta på. Och när!
Förresten sitter du på datorn eller?? Det går undan med svaren

2007-11-12 @ 16:45:46
Postat av: EsKa

Själv fick jag inte tag i biljetter, surt som fan !

En
Sur
Kille
Arrrrgggghhh

2007-11-12 @ 16:47:18
URL: http://eska.blogg.se
Postat av: Maria

Det måste vara underbart att vakna på det viset.Jag tycker att du gör rätt i att gå på Iron Maiden konsert.Nu när du vet kan du ju planera sommaren efter det.IM är inte min favvis men smaken är ju delad.Kram Maria

2007-11-12 @ 17:02:14
URL: http://monmaria.blogg.se
Postat av: pappa B

Hej lilla kvinnan.
Tittade in på min blogg idag och blev väldigt glad när jag ser att du är inne och kikar lite då och då. Jag skall nog snart vara på banan igen som det ser ut. Ligger och sniffat på 90. men det ska f-n till att komma under. Måste nog utöka sexlivet så att jag bränner mer kalorier *S*
Kram tebax vännen och du vet att jag håller på dig med.
pappa B

2007-11-12 @ 17:41:59
URL: http://www.pappab.webblogg.se
Postat av: crue Annika

Iron Maiden har jag sett 3 ggr dom e hur bra som helst på scen hoppas du kan gå & att du haft en trevlig helg det har jag *L* och de behövdes kramar Annika

2007-11-12 @ 19:11:08
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Britten

Ja vet du man blir verkligen peppad av att läsa din blogg...Tack för det...Iron Maiden låter häftigt..
Mycket häftigare är Kent tycker jag men, men vad begriper jag !

Hoppas du får en fortsatt possitiv vecka..
kram

2007-11-12 @ 19:48:14
URL: http://pyrobritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0