Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Energikanalisering!

Produktbild: Lucia Choklad
I morse när jag lämnat barnen hade jag lite viktiga ärenden för mig men sedan när klockan var 9.35 satt jag startklar i granncentrumet på Mac Donalds och tog en kaffe och läste Metro innan det var dax att äntligen få gå till Livscoachen igen!

Den här gången visste jag inte vad jag skulle säga och nog inte han heller?
Jag kände att jag var så stark och sprudlande att vi bara skrattade när jag sade att jag var tvungen att hålla inne med energi, styrka och glädje (på ett konstigt vis) för att folk inte skulle bli förbannade på en och spy ned en så här i mörkrets och trötthetens november!

Han sade att det kan bli så som en följd av terapi, när man kommer närmare sig själv och löser upp knutar som har tagit energi så kommer man plötsligt till ett stadium när man går som i eufori!

Han trodde att jag skulle känna framöver som om jag hade fått tillgång till otroliga mängder energi som jag tidigare haft men förvaltat fel!
Nu var det upp till mig att glädjas och börja tänka ut hur jag skulle kanalisera och använda all energi och kraft till att göra bra saker!

Han har ju inte läst min blogg men jag berättade för honom hur mycket jag använde mig av skrivandet för att tydliggöra mitt livs allt goda!

Han tyckte jag hade olika farsinerande strategier och tankar för att lära känna mig själv. Undrar hur andra gör? Jag är ju bara nybörjare på att lära känna mig själv!
Just nu är ändå strategin för mig att fortsätta välja glädje i stort som i smått!

Nu ska jag ringa till verkstan och kolla om jag kan få hämta Golfen. Då blir det en promenad i regnet till Pendeln.

Förresten köpte jag nya Lucia Chokladglöggen i dag och en vit Romglögg som jag tänkte prova inom kort! utlåtande kommer!

I eftermiddag ska jag också göra en städattack på källaren, bara lite löst men ändå lite underhåll.
Till kvällen blir det som vanligt Tacos anar jag, idag har det valts hårda skal.... vilken variation!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tycker att du ska ge coachen adressen till din blogg, så att han får se hur mycket nytta han gör! :)
Spännande med glöggutlåtande och ännu mer spännande med hårda skal till tacosen... berätta!!! =) Samma visa hemma i dag, men hos oss är det oftast mjuka tortillabröd som äts - men vi kör tacos varannan vecka då vi har ungarna/ungdomarna hemma. De andra veckorna blir det annat vuxengott som sushi... Men faktum är att man nog aldrig tröttnar på tacos!
Kram och trevlig helg! Hoppas bilen var färdig.

2007-11-23 @ 16:57:53
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: kicki

Hos oss är det alltid hårda skal till tacosen..när nu ungarna är hemma, inte så ofta nu för tiden, peter och jag tar istället en sallad, idag har jag skalat räkor och haft i, vi har ju fortfarande inget kök så det blir minsta möjliga matarbete..
chokladglöggen lät ju för god..den skall bli roligt att höra utlåtande på av dej..
kramen och ha en bra helg, kicki

2007-11-23 @ 19:22:35
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vad härligt att det sprudlar så mycket energi om dig!! Din coach har gjort under! Vad tycker du om min nya design?

2007-11-23 @ 20:39:16
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Cyberspunken

Åhh Den Lucia Chokladglöggen kan jag avslöja att jag oxå köpte idag... på rekomendation av en systembolagsanställd så testade jag att smka den kall den skulle vara god så med... mmm yammi! den är god =)

2007-11-24 @ 05:55:09
URL: http://cyberspunken.blogg.se
Postat av: maria

Ha en finfin helg i x-stad!
Tacos är mumsmums.
Nu bär det av till jobbjobb.
Hu hu.

2007-11-24 @ 06:01:51
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: My

Vad härligt det låter, att du mår så bra! Grattis! Ha en skön lördag.

2007-11-24 @ 07:19:48
URL: http://myilivet.blogg.se
Postat av: Camilla

Hi hi... i dag har jag laddat kaffeburken med koffeinfritt, tänkte att han skulle få "leva på det" i helgen och se om han vaknar... =) Hämnden är ljuv....
Själv är jag på jobbet och pimplar koffeinkaffe.
Kram och hoppas du får en givande dag!

2007-11-24 @ 08:05:54
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: anncka

Jag var på systemet och skulle köpa årets Blossa glögg, men den var ju slut :(
Har lite funderat på det du skrev sist till mej...*skrapar mej i huvudet* Vet inte riktigt vad du menar....men, men, man kan ju inte förstå allt heller.
Undrar om det är något speciellt jag sagt eller gjort!?
Kram

2007-11-24 @ 08:32:38
URL: http://anncka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0