Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ledig!


Tänk om folk visste vad man har på sig under kappan!
I dag gjorde jag en riktig fuling. (Det här får ni inte säga till någon! )

Jag är ju ledig idag och kl 07.00 ringde klockan eftersom lilla sonen skulle lämnas i skolan kl 08.00. Stora sonen är sjuk och hemma.
Jag travade runt i nattlinne och morgonrock (jag brukar inte sova i nattlinne men jag var lite frusen igår kväll så ett åkte på) och plötsligt var det dax att sticka iväg till skolan.

Jag hoppade snabbt i ett par jeans, drog upp nattlinnet till midjan (som en tröjja liksom) hoppade i stövlarna utan strumpor, satte upp håret i en tofs och slängde på mig kappan. På ytan relativt normal ....men hemligt ofärdig för dagen under!
Lämnade sonen och åkte hem igen, slängde av mig förklädnaden och på med morgonrocken igen och KAFFE med BLOGG!
Höjden av förfall eller ok?
(Jag har tidigare sett föräldrar på skolan och dagis som lämnat iklädda tröjja på avan).

Kommentarer
Postat av: britten

hihihi jag har gjort samma sak...gick ner till prisxtra i pyjamas och kappa...

2007-11-30 @ 10:12:20
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Camilla

Ha ha... nä, det har jag faktiskt aldrig gjort... =)
Kram!

2007-11-30 @ 10:52:43
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Monika

Jag går ofta ut i nattlinne under kappan.

2007-11-30 @ 14:37:30
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Socrate

Vaddå? Hemma går jag som regel i bara brallorna, då jag ju lider av vrålkliande eksem och då är det skönast utan något alls på överkroppen. Varje månad köper vi en lott hos en av ortens idrottsklubbar, där vi dels får rabatt i flertalet affärer och även deltager i lotteri med pengavinster. Lotten levereras hem till dörren av en av medlemmarna och jag tror inte att hon lyckats pricka in en enda gång när jag haft något på mig på överkroppen. I går dock kom hon för månadens leverans och hur ser Socrate ut då? Jo han hade just råkat få av sig brallorna för att byta till annat par och hade bara filsingar& T-shirt. Undrar om hon skickar sin gubbe nästa gång?

MEN DET VAR JU HEMMA!
Men är man inte uppenbart naken in på bara skinnet ute i offentligheten är det ju ingen stor fara där heller!

TREVLIG HELG önskar Socrate

2007-11-30 @ 15:03:14
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Andreas

*ler*
Låter bekant på nåt sätt.

2007-11-30 @ 19:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0