Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Silverskeden...

 (Typ så här ser den ut!)

Efter en vänlig kommentar av EsKa  att ovanstående bild är en bild på en Ford så gör jag ett nytt försök att hitta en röd Saab 9-5 combi av årgång 2000 på google. Kan ni normala se någon skillnad? Inte jag... kanske...
227650-839

Silverskeden, den är så otroligt gynnande och enormt stor i min mun på alla sätt i mitt liv!
Mamma och pappa ni är de absolut omtänksammaste och generösaste människor som finns!
Pappa ringde just.
Han och mamma bestämde sig nu efter att de gått i pension att köpa en ny bil till sig själva, en helt ny Saab.

Nu ringer pappa snällast i världen som han är och säger att jag kan få förvalta den "gamla" (en -00a)!
Den har gått ganska långt men det är ju bara landsvägsmil, inget sådant där kallstartande små-hattande-körning som jag pysslar med!
Alltså: jag kommer att åka saab framöver!
De tyckte jag skulle åka stort (combi) och säkert när jag är ute och racar med gossarna!

Jag blir bortskämd som få men jag är så tacksam och uppskattar!
Jag har verkligen tur med allt i mitt liv och har alltid haft och då menar jag inte bara ekonomiskt utan med allt!

Egentligen hade jag tänkt att skriva om min förmiddag i dag men det här tog liksom luften ur mig fast på ett possitivt sätt!
En BIL! En Saab som är stor och röd och FIN!

Kommentarer
Postat av: A

Grattis:) Så skönt för dig....Och det där med att vara född med silversked det kan ju gälla annat än ekonomiskt också....Att vara älskad är det som är av betydelse. Det verkar du vara... Kram

2007-11-23 @ 13:55:26
URL: http://amittilivet.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vad bra och vad snällt av dina föräldrar! Tuta och kör!

2007-11-23 @ 14:06:38
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: EsKa

En
Silversked
Kommer sällan
Allas väg

Men du, är det verkligen en SAAB på lilla bilden ? Tycker det ser mer ut som en Fård ?

2007-11-23 @ 14:20:28
URL: http://eska.blogg.se
Postat av: Tierra

Du har minsann både snälla föräldrar och tur !

Det är ju inte varje dag man "får" en bil precis... även om det i detta fall kanske mest är att du, som sagt, får förvalta den framöver :-)

Jag ska snart byta bil också, men det är ju den enda fördelen man har när man har tjänstebil ;-)

Sköt om dig och ha en riktigt skön helg !

Varma hälsningar, Tierra

2007-11-23 @ 14:36:45
URL: http://filmjolk.blogspot.com
Postat av: Borthy till Eska

Fniss....har faktiskt inte en aning ha ha! Det stod Saab 9-5 2001 under bilden jag snodde den ifrån...he he men jag var faktiskt lite skeptiskt till bildvalet själv! men den är ungefär lika dan! Röd och fin! Tjejer och bilar....

2007-11-23 @ 14:43:41
Postat av: EsKa

En röd
Saab har nu parkerat i
Kort på din
Alldagligt fantastiska sida

2007-11-23 @ 17:50:18
URL: http://eska.blogg.se
Postat av: Andreas

Vad kul med en riktig bil framöver. Nästa gång jag byter funderar jag också på att välja en riktig bil (SAAB). Men visst ser man skillnad *ler*. Vad jag har för "bil"? En silverfärgad!

2007-11-23 @ 18:21:34
Postat av: Camilla

Men hallåå, den översta är faktiskt en Ford Focus kombi, ser du inte det på framlyktorna? =)
Snacka om snälla föräldrar, här får man minsann köpa sina bilar själv... hrm... *avis*
Nä då, allvarligt talat har vi nog det bättre ekonomiskt ställt än mina föräldrar, så det är inte mer än rättvist att vi köper våra egna bilar.
Kram, kram!

2007-11-24 @ 10:30:20
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Monika

Du förtjänar den där skeden! Det är ingen fara så länge man är medveten om, och tacksam för sin sked.

2007-11-25 @ 09:14:43
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0