Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Självavfrostande!


I morse överraskade min lilla gula pärla Golfen mig!
Jag tänkte att jag behövde gott om tid så att jag skulle hinna skrapa rutorna innan det var tid att köra runt barnen på morgonen.
Alla bilarna i området var täkta med frost och lite snö men inte Golfen!
Jag fattar inte?
Det fanns några små isdroppar på framrutan som gjorde att jag inte direkt slog på några vindrutetorkare men i övrigt var det bara att hoppa in i bilen och köra i väg med riktigt god sikt! Sånt gillar man!

Nu ska jag softa med lite kaffe och se över hemmet  innan jag ska ut på lite ärenden! Ledig i dag och det är skönt! Har sovit riktig stock-sovning i natt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Den kanske är utrustad med "värmebehandlad ruta". Vet inte alls vad det innebär, men fick frågan om jag ville ha det på Peugeot:en då jag bytte ruta p g a stenskott för ett par veckor sedan. Det lät ju himla bra, men sedan fick jag reda på att de tyvärr inte fanns till min bil... :/
Ha en superskön, ledig, slö, lyxig, ompysslande, lugn hemmadag nu vännen och sköt om dig!
Kram!

2007-11-27 @ 09:18:49
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Pensionären.

"Gula faran" nej jag menar "Pärlan" är nu oxo vagnskadeförsäkrad enligt "Kära Far" OCH
"Den stora röda" gick igenom besiktningen utan anmärkning idag!

2007-11-28 @ 13:46:33
URL: http://widy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0