Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Välgörande medvetslöshet.

Jag har sagt det förr och kommer väl att säga det igen många gånger: Ja ha, då var man tillbaka i verkligheten igen.
Jag har denna morgon rest mig upp och varit och lämnat barnen på skolan efter att ha legat ett halvt dygn i total medvetslöshet men endast 1 välfungerande funktion i gång, andningen.
Känner mig ganska snygg nu igen och ögonen har hoppat tillbaka in i sina hålor och marken gungar inte längre! Skönt, man är frisk!
Nu sitter jag här vid datorn med min morgonkopp med kaffe och tänker att jag har kanonmycket att stå i innan jag börjar jobba i eftermiddag.
Finns städning att utföra här hemma eftersom att man ligger efter ett dygn nu och så har jag en del viktiga ärenden på byn.
En dusch om några minuter kommer att vara helt på sin plats! Mer spännande än så här blir det inte just nu!

Kommentarer
Postat av: Tierra

Jasså du... ute på resande fot ett dygn... och så snabbt påverkad av sjöns gungande ;-) *skojar bara*

Kul med lite avkoppling i vardagen... det kan man vekligen behöva och det var länge sedan jag var ute och åkte båt... kanske dags snart.

Ta det lugnt nu och "kurera" din kropp... om du ska jobba kväll så behöver du säkert krafterna.

Sköt om dig och ha en fin torsdag !

Varma hälsningar, Tierra

2007-11-08 @ 08:59:30
URL: http://filmjolk.blogspot.com
Postat av: Borthy till Tierra!

Hej! Vad trevligt att se dig tillbaka :-D GLAD!
Jo, ibland behöver man släppa allt och leva lite loppan i goda vänners lag! Det var riktigt jätteskoj och det märks det var länge sedan men jag hade kvar gåvan av partyprinsessa och blev inte sjuk av räkor och sådant men lite vingelben av sjögången under dansen (och ett dygn efteråt)!
Sen märks det ju att man inte är 25 längre, man blir lite trött och har längre startsträcka att komma igen när man varit igång ett dygn! Men som sagt, än behöver jag inte rullator och det tror jag gäller samma för dig! kram

2007-11-08 @ 12:35:31
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Anja

Jag har faktiskt upptäckt, att det är ganska avslappnat, att sitta framför datorn med ett glas Martini i handen och läsa din blogg!... hääääärlig... :o) Ha en bra helg! Kram, Anja
Pa tyska: Ich hab entdeckt, daß es ziemlich antspannend ist, vor dem PC zu sitzen mit einem Glas Martini in der Hand und deinen Blogg zu lesen!... heeeeeerlich... :o) Hab ein schönes Wochenende!! Umarmung, Anja

2007-11-08 @ 23:37:23
Postat av: Socrate

Tycker Du som jag Borthy att det förefaller på Tierra som att det börjar rulla lite lättare igen?
Jag har både anat det i hans inlägg och påtalat det för honom senaste veckan och GLÄDS STORLIGEN!
Nu är klockan MIDNATT men inget sova av på ett tag ännu - kliar för mycket. Skönt att man kan blogga lite då.
Önskar både Dig och Tierra en härlig fredag!


//vännen Socrate

2007-11-09 @ 00:05:08
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0