Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Finns det oidentifierade hulliganer i Lichtenstein?

Sverige vann med 3-0!
Man satt ju inte direkt med hjärtklappning direkt!
Lichtensteins fotbollsarena var ungefär lika stor som en vanlig division 6 plan i Sverige!

Stolarna, de få som fanns var inte ens fullsatta!
Då ska man inte glömma att det var ett Em-kval!

Lichtenstein är ungefär lika stort i befolkningsmängd som Sumpan! Sundbyberg alltså, 33000 invånare!
De måste nästan vara släkt och Du med varandra hela bunten? Hur får de ihop ett landslag som får em-kvala? Grymt!
De hade dessutom snott Englands nationalsång fast de sjäng den på tyska!

Vet inte om jag är helt ute och cyklar nu men visst hade Zlatan straffat ut sig för att bli av med varningarna just den här matchen? Det tror jag!

I slutet av matchen ringde Janheladan och vill komma förbi med en grej! Trevligt!

Vi kidnappade honom och band fast honom vid pianot när han kommit hem till oss och så körde vi en ordentlig sångstund! Han är helt otrolig på att sjunga och spela!

Sedan tog jag med honom till datorn där vi kollade You Tube på både Paul Pott och Jussi Bjöling medan jag lärde honom grundkurs 1a i att blogga.
Jag har ju hjälpt honom på distans att starta upp en blogg men det visade sig att han inte hade fattat hur man skrev inlägg!
Nu hoppas vi han snart kommer igång!

En sångstund men Janheladan, ett piano eller en gitarr och några sångtexter i stearinljus-sken det är livet det! Jag blir väldigt lycklig av det!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Själv sjöng jag singstar igår. Det va hemskt "roligt". Jag har alltid haft fobi för att sjunga för andra personer. Mycket beror det på att jag har en hemsk sångröst och att jag inte kan hålla en ren ton. Men endå stod jag där och sjöng efter en puls på 200. Det lät förjävligt och jag va nog sämst i rummet om jag ska vara ärlig. Men jag är iaf stolt över mig själv att jag lyckades stå där att sjunga överhuvudtaget.

2007-10-14 @ 13:50:46
URL: http://duccan.blogg.se
Postat av: Socrate

Ok. Detta är en kommentar från "petimätern Socrate" och ta nu det på rätt sätt - han vill inte bli ovän med dej, Borthy! Bara vara lite allmännt "petimätrig" , som vanligt:
"VAR NÅGON AV STOLARNA SOM FANNS FULLSATT?" (Och hur många satt i så fall på den?)

2007-10-14 @ 17:25:28
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Socrate

Här sitter du Borthy i glada vänners lag och sjunger och spelar och har "the time of your life" och så kommer en obetydlig liten fjärt som Socrate med totalt ovidkommande petitesser!!!!!!! BASTA!!!
Hoppas söndagsaftonen blir lika trevlig som lödagsditon. Ha de bäst!

2007-10-14 @ 18:20:53
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0