Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Sitter mitt i smeten och smakar syntetbanan!

Ja det låter det men så farligt är det inte! Har varit hos tandhygienisten inne i stan på morgonen och hon visste inte till sig av lycka när jag sade att jag köpt tandtråd!
Jag hade lite svårare att svara ärligt när hon frågade hur ofta jag använde den! Jag klämde till med: Ungefär lika ofta som jag anväder hårinpackning!....om man räknar viss hårinpackning som balsam....

Hon propsade promt på att få pensla mig med banan-flour-salva över tänderna och efter det fick jag inte äta eller dricka på 2 timmar, bara njuta av fake-banan-smaken!

Hur som helst, nyss gick tiden ut och jag firade med en Chicken Gormet Meny på Mc Donalds, det slank ned snabbt och lätt!

Jo, jag glömde ju en sak, hon gav mig riktigt mycket beröm för en av mina egenskaper som hon farsineras så av. Hon kunde inte fatta hur rikligt med saliv jag hade, hon brukade till och med ha mig som exempel på patienter med mycket saliv!
Vilken ära! Fantastiskt att man är så grym på att göra saliv, än gnisslar inte kärringen i hop!

Det kanske är väldigt bra att ha mycket saliv (i hennes värld) men jag har då rakt inte kommit på vad man ska ha egenskapen till riktigt? Någon som vet?


I går var jag riktigt duktig efter att jag gjort klart mitt trädgårdsprojekt.
Jag gick ned i källaren och skrubbade hela tvättstugan med väggar och hela alltet så nu glänser det!

Efter det rev jag ur alla sängarna och bäddade rent samt damsög sovrummen och skurade! För att verkligen göra städprojektet komplett handskurade jag källartrappen!
För detta får jag väl beröm godkänt (hypomandag)!

Nu ska jag ett litet ärende till här i stan sedan hem och försöka tvångs-sova inför nattjobb.
Kommer aldrig gå...nä nu skrev jag fel, klart det kommer gå, kommer sova hela eftermiddagen på kaffet som en stock!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hi hi... snacka om yrkesskada hos tandläkaren. Mycket saliv... ha ha... :)
Du grejar och donar med huset du, börjar du bli klar med höststädningen? Själv har jag varit otroligt onyttig i helgen, bara ätit, åkt på biltur och kikat på filmer... gääsp! Nu ska jag i alla fall ta en promenad och ladda lite energi inför jobb i morgon och i helgen som kommer.
Kramar!

2007-10-22 @ 13:04:53
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: amonym

kanske kan vara bra att ha mycket saliv om man är kuvert-igen-slickare.....??!!!
Var hos tandläkaren för ett tag sen och fick konstaterat att jag ska laga!!! Hjälp!!! Hur ont gör det??!! Har inte lagat sen mellanstadiet och det är aslängesedan..... Men det ordnar väl sig med det också.... kan man bli sövd?

2007-10-22 @ 13:39:04
Postat av: crue Annika

hoppas du sovit gott ,och tack snälla vän för kommentaren på min sida kramar lilla lyckliga Annika

2007-10-22 @ 15:21:58
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Monika

Du städar för mycket! Du måste hinna leva också, annars städar du bort livet. Finns väl nån bok om duktiga flickor. Men den har jag inte läst, behöver inte den för jag är så LAT, LAT, LAT. :)

2007-10-22 @ 15:23:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Monika

Så Ung? Och Så Duktig! : 10 Berättelser Om Att Räcka Till heter boken jag tänkte på. Men jag hittade en annan nu när jag letade, Duktighetssyndromet.
Båda handlar om kvinnors duktighet att räcka till både på jobbet och hemma
och hur det leder till utbrändhet.
Men jag har som sagt inte läst någon av dem. Men jag är duktig på att vara lat och njuta av livet mellan arbetspassen. Man måste varva ner ordentligt för att
få den kvaliteten på vilan som man behöver. Var rädd om dig! Kram!

2007-10-22 @ 15:27:58
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Kicki

Jag är inte rådd för tandläkaren, jag tycker att det är skönt att få tänderna undersökta och ordentligt rensade. Det ska göra lite ont.

2007-10-22 @ 17:39:45
Postat av: Jada

Härligt, att få så mycket beröm hos tandhygienisten.
Vet dock inte vad man ska ha så mycke saliv till, men det är ju inte direkt så att du går omkring o dreglar. Då hade vi kunnat snacka mycket saliv...

2007-10-22 @ 17:40:02
URL: http://jada.blogg.se
Postat av: Junitjej

Tjenare salivproducenten!!!
Hoppas du håller inne med saliven, så du inte spottar ut den. ;)

2007-10-22 @ 17:53:52
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Britten

Du ! Har du mycket saliv så behöver du ju inte drabbas av muntorrhet och alltså inte heller då av karies...Bra va !..
Du är duktig..men ta hand om dig också och vila ibland.

Kram

2007-10-22 @ 20:34:49
URL: http://pyrobritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0