Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Snöslask i morgon?

Syrran skrev i sin blogg att det skulle bli snöslask i morgon? Hu, låter tidigt? Annars tycker jag första snön är riktigt härlig, att man blir lycklig när man ser de första flingorna falla i gatlyktornas sken! Då vill jag ut och gå och känna de stora blöta flingorna kittla på kinden och näsan när de landar och så snabbt smälter.


Vill ju försöka att tänka ut 3 bra saker med mig det senaste dygnet. (Har ju varit vaken i snart ett dygn nu).

-Det första och största måste ändå vara när min spegelbild synkat med min röst igår sade till mig att jag kände mig lycklig och såg lycklig ut i den stunden! Spegelbilden berättade det här för mig alldeles spontant och utan yttre anledning!

(Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om för saker idag på den här fronten?)

-Att jag sov väldigt skönt och bra i går morse, kanske framför allt att jag prioriterade att sova några timmar i stället för att vara nyttig i alla andra avseenden med städning och sådant i stället. När jag vaknade kände jag mig riktigt utvilad och harmonisk!

Dygnet har varit bra men jag kan inte komma på några mer specifika saker där mina egenskaper brillierat! Jo, kanske en...
Någon jag inte brukar dra jämt med har jag verkligen försökt ha trevligt med och det har gått riktigt bra för oss båda tror jag mig tycka och känna. Det är possitivt men jag var ju inte ensam i den bedriften, vi var 2! Det gör mig glad!
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är lika duktig på att klura ut bra egenskaper som jag är på att motionera... hi hi... :)
I dag ska jag försöka gå på step, hoppas att jag orkar.
Däremot blir jag toookig på katten, som ska ut varje natt kl 04.00 och två nätter i rad har jag inte kunnat somna om därefter. Känner mig trött och sur i dag. Skönt att det snart är helg.
Sov gott!
Kram!

2007-10-10 @ 08:08:25
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Carin

Åh jag längtar efter snön å vintern.
Fast då vill jag ju att den ska få ligga kvar när den väl har kommit å det e ju för mycket att hoppas på så här tidigt.
Hoppas du sovit gott :)

2007-10-10 @ 08:50:16
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: Monika

Jag vill ha massor av snö, och lite kallt så man kan åka skidor. Måste hinna få många mil i benen före februari. Men till dess får jag hålla mig till alternativ träning. SATS har nån maskin där man gör liknande rörelse och så har jag läst att stavgång är precis rätt träning.
Antar att du är ledig nu så vi inte ses? Brukar ju sällan vara så att våra scheman är i fas.

2007-10-10 @ 09:13:26
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Jada

Jag älskar oxå snö men inte i oktober!
Sov så gott idag!

2007-10-10 @ 09:28:33
Postat av: Mikaela

Nä fy farao, ingen snö ännu!

2007-10-10 @ 10:44:33
URL: http://mikaaaelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0