Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Vet inte vad det är som gör att jag retar mig så?



Han orkar inte leva med monstret längre.
Alex Schulman har bestämt sig för att sluta.
Hörde honom berätta om det på nyheterna! Undrar om de skulle ta upp det på nyheterna om du eller jag slutar..eller ens dör???? Nä, he he...sannorligt inte. 
(Tony Rickardsson...jag e inte bitter!!)

Han uttalade sig ungefär så här att han inte längre kunde leverera om "karaktären" Alex som han skapat!
Jag tror att han hade varit jättebra om han bloggat på ett ärligare sätt, inte om en skapad karaktär med attityd!

Det allra viktigaste och vettigaste  han sade på radion var ändå att han inte längre ville driva karaktären vidare, att han inte längre (snart) kunde stå för det han skrev och att folk bara vill han skulle skapa blod!
Se där, han har lite vett ändå!
Nu är det ju ändå så att det är nog inte så lätt att bli "ren" i en handvändning, han skaffar sig nog en liten hemlig ärlig blogg snart, tror ni inte?

Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Kjellinskan

Måste erkänna att jag inte ens varit in och kikat på hans blogg, det finns ju så många andra, trevliga bloggar att besöka! =)
Kram och hoppas att du har en bra kväll. Ledig nu några dagar du också? Jag är ledig i morgon. Nice! :)

2007-10-01 @ 19:29:12
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: Ulla

Jag har bara hört talas om Alex blogg, men inte haft någon större lust att läsa den för jag har förstått att det inte varit mycket att ha. (Nu dömdejag honom innan jag kanske gett honom en chans, men...)

2007-10-01 @ 19:47:25
URL: http://ulla67.blogg.se
Postat av: Borthy till Ulla och Kjellinskan!

Jag är som ni, läser inte honom heller men har tyvärr läst hans krönika i .SE (som gjorde mig arg en hel dag) och för att försöka förstå mig själv, varför han retar mig så mycket så har jag varit inne på hans blogg någon gång för att titta.
Det finns så oändligt många andra bloggar jag hellre läser, ja, i stort sett alla andra bloggar! Kram till er båda!

2007-10-01 @ 19:51:39
Postat av: Monika

Jag har läst någon gång ibland. Idag har jag skrivit en snäll kommentar till honom och hänvisat till Stefan Einhorns bok bland annat.

2007-10-01 @ 20:29:01
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: tlh

Jag måste nog erkänna att jag inte ens vet vem han är, hihi.

2007-10-01 @ 22:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0