Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Belöning med en kopp kaffe!

Har slitit riktigt hårt de senaste 2 timmarna! Gick ju ut för att putsa burspråkets fönster från utsidan först....men jag kan ju aldrig göra något lagom så jag tog fram stora vattenslangen och stora svampen men rengöringsmedel och skrubbade hela norrgavelns fasad!

Intensivt skrubbat alla snickerier vita igen, det hade fastnat en hel del sådant  där onämnbart grönbrunt från ekarna på dem och de ser nu som nya!
Blev tvungen att ta en kortare vilopaus innan jag går lös på fönstrens utsida.

Pust! Hypoman? Jag? Tur att det visar sig i så bra saker...jag kunde ju lika väl ha köpt 8 nya traktorer.....

Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Monika

Åtta nya traktorer... Jo, det vore kanske nåt.

2007-09-08 @ 00:27:26
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0