Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Först ett lager vårdande grundfärg!!!

227650-661
Sällan har man skådat något så välskapt och genomtänkt!
Vi skarattade så vi tjöt över precisionen i går kväll! Efter lite vin kom jag och väninnan på att det var dax att måla om tånaglarna och fila hälarna!
Bara ett par väninnor kommer väl på sådana brighta idéer tillsammans?
Sagt och gjort, några lager färg och lite pärlor senare var resultatet slående!
...Hur som helst, "överskottet" kommer ramla bort efter någon dusch och fotinsmörjningar! Sällan har någon lyckats måla så mycket utanför i varje fall, man kan tro vi fick hjälp av 3-åringar. Som tillägg ska kanske göras att vi inte ens delat på en flaska vin utan bara tagit ett glas var!
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Kjellinskan

Uuu, det ser ut som om du fastnat med tån i en köttkvarn ju... =)

2007-09-04 @ 09:58:30
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: Jada

Hmmm, ja bättre lycka nästa gång, kanske för lite vin?

2007-09-04 @ 11:04:56
URL: http://jada.blogg.se
Postat av: pappa B

Borthy min vän. Jag skäms lite att säga detta, men min 8-åriga flicka målar flera gånger bättre. Dessutom dricker hon inte vin så det får jag göra. Då det gäller fötterna så kanske det skulle passa bättre med lite taktil fotmassage till julklapp? (är ju redan utbildad på detta)? Fast tubsockorna kan ju användas till olika saker *s*

2007-09-04 @ 17:49:36
URL: http://www.pappab.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0