Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

God morgon....Nya tag!

Pajjade min bantning i helgen, förträngningsmekaninsmen för vad som är lämpligt att äta vid viktminskning är så väl utvecklad!
Hur som helst jag gjorde väldigt mycket som var fel i det avseendet i helgen.
Summa summarum så väger jag exakt 1 kg mindre än förra måndagen och det får väl vara det som räknas som det långsiktiga resultatet och nu kör jag därifrån . stenhårt!

I dag blir det en soft dag, ska ju jobba natt. Ska försöka vila lite, ev om andan faller på ta något mer fönster men sedan nog bara blogg-mysa och softa! Önska mig lycka till att jag vet hur man softar!
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Jada

Softa? Kan du det? Lika mycket som jag kan softa...

2007-09-10 @ 07:53:24
URL: http://jada.blogg.se
Postat av: Kjellinskan

Skönt med en hemmadag. :) Jag har C-tur i dag, börjar 13.15. Ska försöka upp och styrketräna en sväng före jobbet. Lycka till med softandet i dag, men framför datorn brukar man ju kunna softa lääänge. :) Kram och ta nu nya friska tag med ditt sunda liv. :)

2007-09-10 @ 07:55:24
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: Pensionären.

Ja, LYCKA TILL VERKLIGEN, om Du menar allvar med att softa. Ärligt talad så tror jag inte att Du kan hemma.....FNISS! Men på söndagmornarna hemma i ditt gamla barndomshem, däääär har jag sett att Du kan softa om Du inte blir uppjagad att spela golf FNISS igen.

2007-09-10 @ 09:29:50
Postat av: majjanw

Bara svepa in dej i en kofta.. :)
Ha en bra dag! Vi ses!

2007-09-10 @ 09:42:37
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Borthy till Jada

Nä...du och jag är väl samma skrot och korn så att säga.... Vad softar du med i dag?

2007-09-10 @ 10:15:52
Postat av: Borthy til Kjellinskan

Det här med datorn är riktigt läskigt, tiden går så himla fort.... det blir ett gift..för jag tycker varken det är softa eller att göra något nyttigt! Bra jobbat med gymmet idag innan jobbet! Jag ska också börja sen...

2007-09-10 @ 10:18:10
Postat av: Borthy till Pensionären

Jo, sovmorgon är jag skaplig på att ta ibland! Minns att jag var mycket bättre på att softa och ha det skönt när jag bodde hemma...maten stod på bordet, tvätten var ren och ingen tjatade på mig...det var bara att spola upp ett bad och slå upp starlet!

2007-09-10 @ 10:20:06
Postat av: Borthy till Majjanw

Mitt nyårslöfte 2008 ska nog vara något om att lära mig softa! Du får bli min läromästare!

2007-09-10 @ 10:21:10
Postat av: Monika

Du kan få gå i min softskola. Jag är bra på att softa, annars skulle jag aldrig orka hålla det livstempot som jag gör. Jag softar massor mellan mitt jobbande, föreningsaktivitetande och annat jag gör.

2007-09-10 @ 10:30:18
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0