Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Humörsvängningar?

Kunde inte sova i går kväll, blev sittande vid datorn till efter midnatt.
Det var ju inte direkt meningen. 
Spenderat morgonen och förmiddagen på firman men det var väldigt lugnt och fridfullt.
Kunder flexa hem lite tidigare och beslutade mig för artt lägga mig på sängen och vila en stund men ingen som helst ro infann sig, snarare stress att den inte infann sig! Typiskt!

Det är verkligen höstrusk ute, skulle vilja gå i skogen, i regn, i rusk och känna att man hann med naturen i dess skiftningar, vara med i årstidsflödet.
Så känner jag ofta, att jag missar när löven spricker ut på våren och plötsligt sitter man med en GT vid grillen och det är mitten av juni.
Lika dant på hösten, man vet att löven ska bli vackert röda och himlen vara klart blå och luften hög och frisk men plötsligt är det Alla Helgona och löven liger bruna på backen! Alla årstider är fina men det känns som jag missar dem!
Men shit vad deppig jag låter? Verkar lite instabilt i humöret här....Hur kunde jag se pigg ut i går? Hmm......?
Känner mig inte deppig men möjligen aningen svårmodig kanske?
Alla dagar är inte lika, i bland är man liten, i bland stor, ja ni vet, det skiftar hur man känner sig.
Nu ska jag skaka av mig svårmodet, ta en dusch och slå in presenter sedan bär det av till svärmor på kalas i kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena Pinglan :)
Jag blir bortskämd här med Godmat, Godöl och Godrött. Tur vi har dem ( föräldrarna) eller hur?!
Hälsa di andre från mej!
Ha en fortsatt trevlig helg!

2007-09-15 @ 16:15:56
Postat av: mia dh

Hopps, precis så känner jag med och varje år bestämmer jag mig för att denna gång ska jag hinna med att vara i våren. Kameran har varit till stor hjälp detta år och mkt som jag tidigare missat finns på bilder som jag förvånande nog själv fotat. Kul att du spanade in hos mi. (Sonen har andningstrubbel sedan tidigare och det är därför som en vanlig förkylning kan resultera i kaos på sjukhus mm. Men det händer alltmer sällan och var ett år sedan sist). Ha det gott och hoppas det blir trevligt hos svärmor...

2007-09-15 @ 19:28:46
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Junitjej

Humörsvängningar har jag också emellanåt! Ha det så kul på kalaset!

2007-09-15 @ 19:38:03
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Monika

Det är svårt att hinna med allt man vill. Jag tycker också att jag missar naturens skiftningar.I år har vi inte alls varit ute lika mycket som förra året. Men det har ju sina förklaringar.

2007-09-16 @ 09:36:55
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Danne

Hej Borthy!
Såg att du hade tittat in på min tävlings-blogg.
Det är inte så farligt att snoka där som det kanske verkar! : - )
Det vore jättekul om du har lust att vara med,nu när det hela rullar igång igen! (26/9 Kl.15)
Kram från Danne.

2007-09-16 @ 10:33:58
URL: http://dannedynamo.blogg.se
Postat av: Kjellinskan

Hej svejs! Hoppas du är mer uppåt i dag! :) Det måste vara hösten som gör en lite låg, jag menar - hur kul är det med en hel vinter framför sig och mer än ett halvår tills det blir varmare dagar igen. :(
Kram!

2007-09-16 @ 10:53:58
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: ejmis

Ibland reflekterar jag mer än vanligt över vad fort tiden går och då kan jag känna mig lite låg...
Hoppas du får en skön söndag!

2007-09-16 @ 11:40:48
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0